جدیدترین اخبار باکس آفیس-اخبار سینما هالیوود

جهت اطلاع از زمان پخش و میزان فروش فیلم های هالیوود و همچنین جدیدترین اخبار باکس آفیس و اخبار سینما هالیوود را با ما ببینید

جدیدترین اخبار باکس آفیس-اخبار سینما هالیوود

جهت اطلاع از زمان پخش و میزان فروش فیلم های هالیوود و همچنین جدیدترین اخبار باکس آفیس و اخبار سینما هالیوود را با ما ببینید

فیلم «انتقام‌ جویان: عصر اولتران» دومین فیلم پرفروش جهان در شب اول اکران


فیلم «انتقام‌ جویان: عصر اولتران» دومین فیلم پرفروش جهان در شب اول اکران

پس از اکران دومین فیلم سری «انتقام جویان» (Avengers: Age of Ultron) همه منتظر بودند تا ببینند آیا این فیلم می تواند رکورد فروش را بزند یا نه؟

بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، میزان فروش جهانی پیش نمایش این فیلم که در پنجشنبه شب پخش شد، ۲۷٫۶ میلیون دلار بوده است. استودیو مارول اعلام کرد در اولین شب اکران عمومی، این فیلم به فروش ۸۴٫۵ دلاری (بعلاوه فروش پیش نمایش) رسید. بعد از آخرین فیلم هری پاتر (Harry Potter and the Deathly Hollows Part2) که با فروش ۹۱ میلیون دلاری در اولین شب، رتبه یک تاریخ است، انتقام جویان رتبه دوم را کسب کرد.

این فروش همچنین ۴٫۵ درصد بیشتر از فروش روز اول «انتقام جویان» در سال ۲۰۱۲ می باشد. آن فیلم سه سال پیش در اولین روز اکران عمومی اش توانست ۸۰٫۸ میلیون دلار به دست آورد و در نهایت در اولین آخر هفته اکران به فروش ۲۰۷٫۴ میلیون دلاری دست پیدا کرد. حال انتظار می‌رود «عصر اولتران» تا پایان امروز یکشنبه یعنی در سه روز اول اکران، بین ۲۰۰ تا ۲۱۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی بفروشد. اگر این فیلم نتواند رکورد اولین «انتقامجویان» را بشکند، قطعا فروش افتتاحیه ۱۷۴٫۱ میلیون دلاری «مرد آهنی ۳» در می ۲۰۱۳ را پشت سر خواهد گذاشت که فعلا رکورد دومین افتتاحیه برتر تاریخ آمریکای شمالی را در اختیار دارد.

«انتقام جویان: عصر اولتران» که از ۲۲ آوریل در بازار بین‌ المللی به نمایش درآمده است، مجموع فروش خود را در سطح بین‌ المللی به ۳۴۰ میلیون دلار رسانده است. به این ترتیب مجموع فروش جهانی «عصر اولتران» در ۱۰ روز اول اکران ۴۲۴٫۶ به میلیون دلار رسید. هزینه تولید فیلم ۲۵۰ میلیون دلار بوده است.

اولین فیلم «انتقام جویان» با ۱٫۵ میلیارد دلار پس از «آواتار» و «تایتانیک» سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما است.


سقف کاذب - پایان نامه روانشناسی - لوله پلی اتیلنجرثقیل سقفی

فیلم «جنگ داخلی» با حضور مرد مورچه‌ ای وکاپیتان آمریکا اکران میشود

فیلم «جنگ داخلی» با حضور مرد مورچه‌ ای وکاپیتان آمریکا اکران میشود

در حالی که مراحل پیش تولید فیلم سینمایی «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» (Captain America: Civil War) به پایان می‌رسد، خبرها در مورد این فیلم هم بیشتر می‌ شود.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از تسنیم، مسئولان مارول در حالی لیست بازیگران و خلاصه داستان «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را منتشر کردند که به نظر می‌رسد منتظر بودند چند روزی از اکران «انتقام جویان: عصر اولتران‌» بگذرد.

از آنجایی که «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» ادامه «انتقام جویان: عصر اولتران‌» به حساب می‌آید و نخستین فیلم بعدی مارول در سال آینده خواهد بود، حساسیت روی آن بیشتر از فیلم‌های دیگر است.

هفته گذشته با خبر شدیم مارتین فریمن هم به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. فریمن که سابقه بازی در نقش بیلبو بگینز مجموعه «هابیت» پیتر جکسون را هم دارد قرار است در این فیلم کنار رابرت داونی جونیور ستاره مشهور مجموعه فیلم‌های «مرد آهنی»، اسکارلت جوهانسون که در دنیای سینمایی مارول نقش ناتاشا رومانف یا بیوه سیاه را بر عهده دارد و آنتونی مک‌کی که نقش «فالکون» را تکرار می‌کند، حضور پیدا کند.

پیش از این حضور کریس ایوانز در نقش «کاپیتان آمریکا» قطعی شده بود. حالا خبر رسیده که به جز این بازیگران نام آشنا، پل راد که امسال در نقش «مرد مورچه‌ ای» روی پرده سینماها می‌رود و چادویک بوزمن که به زودی نقش «پلنگ سیاه» را بر عهده می‌گیرد هم در «کاپیتان آمریکا ۳» بازی خواهند کرد.

خیلی از بازیگران اصلی «انتقام جویان: عصر اولتران‌» مثل پل بتانی، جرمی رنر، الیزابت اولسن و سباستین استان و آنتونی مک کی هم  با نقش سابقشان در فیلم حضور خواهند داشت. گفتنی است این فیلم هم مثل قسمت دوم مجموعه توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی خواهد شد. این فیلم در ماه می سال ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.

«کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» قرار است داستان گروه جدید «انتقام جویان» باشد که با فشارهای سیاسی رو به رو است و در همین حال باید با یک قدرت جدید جهانی مبارزه کند. گفتنی است این فیلم مقدمه‌ای بر «انتقام جویان: جنگ بی نهایت قسمت اول» خواهد بود. فیلمی که آن هم توسط برادران روسو کارگردانی خواهد شد.


سقف کناف - مشاوره پایان نامه - آبپاش هانتراسکلت فلزی

جنیفر لارنس و گرفتن دستمزد ۲۰ میلیون دلاری برای فیلم «مسافران»


جنیفر لارنس و گرفتن دستمزد ۲۰ میلیون دلاری برای فیلم «مسافران»

فیلم «مسافران» با مشکلات زیادی برای ساخت روبه روست که یکی از آنها هزینه بالا برای کمپانی سازنده‌اش یعنی سونی پیکچرز است.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از مهر، اگر کسی بتواند پروژه فیلمی را طراحی کند که این قابلیت را داشته باشد که تام راتمن، رییس اجرایی جدید استودیوی سونی پیکچرز را در عین حال هم جذب و هم دفع کند، آن پروژه می‌تواند فیلم درام فضایی «مسافران» باشد.

وقتی راتمن در اواخر ماه فوریه جای ایمی پاسکال را به عنوان رییس سونی گرفت، فیلم «مسافران» (Passengers) در انتظار چراغ سبز گرفتن از سوی او بود. این پروژه جذابیت‌های آشکاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به دو ستاره اصلی آن یعنی جنیفر لارنس و کریس پرت و همچنین مورتن تیلدوم به عنوان کارگردان اشاره کرد؛ چهره‌ای که برای کارگردانی «بازی تقلید» نامزد دریافت جایزه اسکار هم شد.

اما برای کمپانی همه اینها به این معنی نیست که می‌توان به راحتی به آن جواب مثبت داد چون بازیگران با استعداد این فیلم خواستار درآمدهای بالا هم هستند و فیلم جلوه‌های ویژه‌ای دارد که به گفته راتمن تبدیل به چالش بازاریابی خواهند شد و به نظر هم نمی‌رسد بتوان چند قسمت دنباله هم برای فیلم ساخت. به این ترتیب، ساخت این فیلم تصمیم ساده‌ای برای راتمن نیست چون او قرار است جلوی بخشش بیش از حد استودیویی را بگیرد که تحت فرمان پاسکال به خاطر سخاوت خود در برابر ستارگان با استعداد شناخته می‌شد.

از سوی دیگر، همانطور که از مجموعه فیلم‌های این تابستان پیداست، استودیوها فعلا ایده‌های اوریجینال را دوست ندارند. در عین حال این پروژه برای تیلدوم نروژی جهش بزرگی خواهد بود که پیش از «بازی تقلید» فیلم انگلیسی زبان نساخته بود. اما توجه اسکار به آن فیلم نه تنها تیلدوم را تبدیل به یکی از رقبای کسب عنوان کارگردانی این فیلم کرد، بلکه دستمزدی ۳ میلیون دلاری را هم برای او به ارمغان آورد.

با توجه به تعهدهای داده‌شده به بازیگران و ۴ میلیون دلاری که سونی باید خرج ساخت‌های قبلی فیلم که به نتیجه نرسیدند بکند، این استودیو قبل از اینکه بتواند دوربین‌ها را راه بندازد باید چیزی حدود ۴۰ میلیون دلار پرداخت کند. فیلم «مسافران» قبل از رسیدن به کمپانی سونی بسیار این سو و آن سو رفته است؛ کیانو ریوز قرار بود در پروژه‌ای که فیلمنامه‌اش را جان اسپایتس نوشته بود روبروی ریز ویدراسپون نقش‌آفرینی کند. بعد از آن ریچل مک‌آدامز وارد پروژه شده بود و قرار بود برایان کرک یکی از کارگردانان «بازی تاج و تخت» برای کمپانی واینستین این فیلم را بسازد.

لارنس ۲۴ ساله روی درآمد ۲۰ میلیون دلاری خود پافشاری کرده است. آنطور که بعد از هک‌های کمپانی سونی آشکار شد، او در فیلم «کلاه‌برداری آمریکایی» درصد سود کمتری را از تمام بازیگران مرد اصلی فیلم دریافت کرد. به این ترتیب، منابع می‌گویند لارنس حاضر بود اگر در این فیلم درآمد کامل خود را دریافت نکند آن را کنار بگذارد و تیلدوم هم حاضر بود همراه او از پروژه بیرون برود. خود پاسکال هم احتمالا با مصاحبه ماه فوریه خود اوضاع را بدتر کرده بود. او گفته بود: «حقیقت این است که کاری که زنان باید انجام بدهند، کار نکردن برای پول کمتر است. باید بروند. نباید برای هر کاری سپاسگزار باشند.»

تصفیه آب

نقد وبررسی بازیگران فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران»

انتقام جویان تعداد بسیاری از ابرقهرمانان مارول را در قالب فیلم جدید بر روی پرده آورده است؛ به همین دلیل مجبور شدیم تا در دو قسمت به معرفی و بررسی آنها پبردازیم که هم اکنون در حال مطالعه قسمت دوم این مقاله هستید.

کریس ایوانز (استیو راجرز / کاپیتان آمریکا) – (Chris Evans (Steve Rogers / Captain America

نقد وبررسی بازیگران فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران»

کریس ایوانز بیشتر با نقش هایی که به عنوان کاپیتان آمریکا در سری فیلم های سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۴ ایفا کرده است و البته فیلم جدید این سری « کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» شناخته می شود. ولی قطعاً این فیلمها تنها فیلم هایی نیستند که که ما چهره او را در آن ها دیده باشیم. او ۱۵ سال است که بر پرده سینما ها حضور دارد. با ایفای چند نقش کوچکتر در قسمتی از یک فیلم ابرقهرمانانه دیگر به نام «چهار شگفت انگیز» و همچنین فیلم «اسکات پلیگرام در مقابل جهان» به ایفای نقش پرداخته است.

هایلی اتول (پگی کارتر) – (Haley Atwell (Peggy Carter

نقد وبررسی بازیگران فیلم «انتقام جویان: عصر اولتران» 2

دوران کودکی هایلی در انگلیس سپری شد او مدام در حال مسافرت به میسوری آمریکا بود تا پدرش را ببیند. اما زمانی که مسافرت نمیکرد سعی اش بر آن بود که از نمایش ها و تئاتر استفاده کند؛ که بعدها باعث شد که جرقه ی بازیگری در او شکل بگیرد.

او قبل از ورود به دنیای هالیوود در یک میبنی سریال ساخته ی شبکه بی بی سی حضور یافت. هایلی نقش پگی را از اولین فیلم کاپیتان آمریکا بر عهده گرفته است. او همچنین عضو تیم سریال «مأموران شیلد مارول» و «مأمور کارتر» نیز هست. علاوه بر این در فیلم «مرد مورچه ای» که در ۱۷ جولای اکران می شود نیز حضور خواهد داشت.

اسکارلت جوهانسون ( ناتاشا رومانوف/بیوه ی سیاه) – (Scarlett Johansson (Natasha Romanoff/Black Widow

Avengers-2-Black-Widow

اسکارلت جوهانسون حضور مؤثر خود در هالیوود را از سال ۱۹۹۴ با به دست آوردن چند نقش اصلی که از ان میان می توان به نقش هایی در فیلم های «گم شده در ترجمه»، «دختری با گوشواره مروارید»، «حیثیت»، «دختر دیگر بولین»، «ما یک باغ وحش خریدیم» و «لوسی» اشاره کرد؛ البته تمام اینها غیر از نقش آفرینی های او در فرانچیزهای مارول است.

جوهانسون در طول فیلمبرداری «انتقام جویان: عصر آلترون» نخستین فرزند خود را به دنیا آورده است.

دون چیدل (کلنل جیمز رودس / ماشین جنگی) – (Don Cheadle (Colonel James Rhodes / War Machine

Avengers-2-iron-patriot

دون چیدل مدت مدیدی است که در صحنه حضور دارد. او حتی در چند قسمت از سری «شاهزاده های شیرین و زبر و زرنگ» و همچنین «وقت گذرانی با آقای کوپر» ظاهر شد. اما این ها تنها قدم های اولیه بودند. او بیشتر با نقش آفرینی فوق العاداش در فیلم «هتل رواندا»، «تصادف»، «پرواز»، سری فیلم های اوشن ( یازده یار اوشن)، «سلطنت بر من» در خارج از دنیای مارول ظاهر شده است.

پل بتانی ( جارویس / دیده بان) – (Paul Bettany (Jarvis / The Vision

Avengers-2-The-Vision

پل بتانی در خانواده ای اهل تئاتر زاده شد. او بسیار زود شروع به کار کرد. او در فیلم های «داستان شوالیه ها»، «بوسه بوسه بنگ بنگ» و «یک ذهن زیبا» ظاهر شده است. اینها تنها چند نمونه از فیلم های او بوده است. او با جنیفر کانلی ازدواج کرده است و هم اکنون دارای دو فرزند است. پس از همبازی شدن با استلن اسگارزگارد در سه فیلم، نام فرزند بزرگترش را استلن گذاشت.

آنتونی مکی (سم ویلسون / شاهین) – (Anthony Mackie (Sam Wilson / Falcon

Avengers-2-falcon

آنتونی مکی در ابتدا میخواست که مهندس شود اما رویای تبدیل شدن به یک بازیگر، پافشاری کرد و توانست از مدرسه جولارد فارغ التحصیل شود. کارنامه او چیزی جز موفقیت را شامل نمی شود. او در دنیای مارول بازیگر جدیدی است؛ اما او در فیلم های «قفسه درد»، «عزیز میلیون دلاری» و «فولاد واقعی» خود را نشان داده است.

کلودیا کیم (دکتر چو) – (Claudia Kim (Dr. Cho

Avengers-2-Dr-Cho

کلودیا کیم با نام کیم شو هیون در کره ی جنوبی متولد شده است. او نقش های کوتاهی در مجموعه های تلویزیونی ایفا کرده است که از آنها می توان به «مارکوپلو» اشاره کرد. اما بازی او در «انتقام جویان: عصر اولتران» اولین تجربه فیلم بلند او می باشد.

ساموئل ال جکسون (نیک فیوری) – (Samuel L. Jackson (Nick Fury

Avengers-2-Nick-Fury

ساموئل جکسون کاراکتر شناخته شده هم بر روی پرده و هم دور از آن است. او بیش از چهل سال است که بر پرده ی نقره ای سینما در نقش های اصلی و به یاد ماندنی ظاهر می شود. جکسون با داشتن ۳۰ جایزه و ۶۰ نامزدی به جایگاه ی افسانه ای دست یافته است و در راهروی مشاهیر هالیوود ستارهای دریافت کرده است.

استلان اسگارزگارد (اریک سلویک) – (Stellan Skarsgard (Erik Selvig

Avengers-2-Stellan-Skarsgard

این بازیگر متولد سوئد از دهه ۶۰ میلادی مشغول نقش آفرینی است و هیچ نشانه ای از توقف و سستی در او دیده نمی شود. بازی های قابل ذکر او، حور در «ویل هانتینگ نابغه»، «دختری با خالکوبی اژدها» ، «بی خوابی» و «دوستی» می باشد. او پدر هشت فرزند است که پنج تن از آنها بازیگرند که الکساندر اسکارزگارد نیز جز آنهاست.

اندی سرکیس (اولیسیس کلاو) – (Andy Serkis (Ulysses Klaw

Avengers-2-Andy-Serkis

اندی سرکیس در فیلم های مهمی نظیر «کینگ کنگ»، «حیثیت»، و سری «سیاره ی میمون ها» ظاهر شده است. مشهورترین نقش آفرینی او به عنوان هنرمند موشن کپچر و صدای نقش «گالوم/ اسمیگل» در سری «ارباب حلقه ها» می باشد؛ او مجبور بود برای دست یابی به جلوه های مناسب و صدای مورد نظر صحنه ها را دوبار بازی کند. اما به دلیل این که شخصیت او توسط رایانه متحرک سازی شده بود فاقد شرایط لازم برای نامزدی دریافت اسکار نقش مکمل تشخیص داده شد او همچنین نقش هایی را در فیلم های «کتاب جنگل: ریشه ها» و «جنگ ستارگان: بیداری نیروها» ایفا می کند.

لوو فریگو (صدای هالک) – (Lou Ferrigno (Hulk voice

Avengers-2Hulk-voice

او افسانه پشت شکل گیری سری تلویزیونی هالک در سال ۱۹۷۸ می باشد. او در نقش ها و سریال های تلویزیونی دیگر نیز حاضر شده است ولی هیچ یک به موفقیت بین المللی هالک شگفت انگیز دست نیافتند. او به دلیل این که این صدا را برای فیلم های هالک به ارمغان آورده است بسیار مورد احترام است.


سقف کاذب - انجام پایان نامه مدیریت - آبپاش مخفی شونده- ساخت سوله

انتشار تریلر فیلم ترسناک (Crimson Peak (2015

بالاخره اولین تریلر از فیلم ترسناک و مورد انتظار گیلرمو دل تورو به نام «اوج رنگ خون» (Crimson Peak) منتشر شد.

بنابر گزارش اختصاصی سینما باکس، مدت زیادی از ساخت این پروژه اشتیاق آور گیلرمو دل تورو میگذرد، ولی حالا طرفداران میتوانند با مشاهده تریلر این عنوان کمی از کنجکاوی های خود در مورد این تولید مشترک دو کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز را پاسخ دهند.

گیلرمو دل تورو، کاگردان محبوب مکزیکی که در آثار خود از المان های فانتری و ماوراء طبیعی به خوبی بهره می گیرد و با آثاری چون «هزارتوی پن» و «ستون فقرات شیطان» مورد تحسین منتقدان نیز قرار گرفت است، کارگردانی این عنوان را بر اساس فیلمنامه ای از خودش، متیو رابینز و لوسیندا ساکسون بر عهده داشته است. در این عنوان چستین و هیدلستون در نقش یک برادر و خواهر ظاهر شده اند که در یک عمارت گوتیک و پر از اسرار تاریک و ارواح زندگی میکنند. در بین این خواهر و برادر غیر عادی یک زن جوان بیگناه (واشیکوفسکا) وجود دارد، که به خانه ترسناک آنها کشیده شده است.

«اوج رنگ خون» با بازیگرنی شامل جسیکا چستین، تام هیدلستون، میا واشیکوفسکا، چارلی هانام، داگ جونز، برن گورمن و جیم بیور در تاریخ ۱۶ اکتبر ۲۰۱۵ مصادف با فصل هالووین در سینماها اکران خواهد شد.

اطلاعات فیلم «اوج رنگ خون»

انتشار تریلر فیلم ترسناک (Crimson Peak (2015ژانر : ترسناک

کارگردان : گیلرمو دل تورو

نویسنده : گیلرمو دل تورو ، متیو رابینز

بازیگران :

جسیکا چستین ، تام هیدلستون ، میا واشیکوفسکا

تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۴ (October 16, 2015)

محصول : آمریکا | زبان : انگلیسی

imdb

خلاصه داستان : در پی یک تراژدی خانوادگی، یک نویسنده مشتاق که بین عشق دوران کودکی اش و وسوسه یک خارجی مرموز گیر افتاده است، تلاش می کند تا از ارواح گذشته اش فرار کند، اینچنین راه خود را به یک خانه که نفس میکشد، خونریزی میکند و به یاد می آورد، کج می کند.