جدیدترین اخبار باکس آفیس-اخبار سینما هالیوود

جهت اطلاع از زمان پخش و میزان فروش فیلم های هالیوود و همچنین جدیدترین اخبار باکس آفیس و اخبار سینما هالیوود را با ما ببینید

جدیدترین اخبار باکس آفیس-اخبار سینما هالیوود

جهت اطلاع از زمان پخش و میزان فروش فیلم های هالیوود و همچنین جدیدترین اخبار باکس آفیس و اخبار سینما هالیوود را با ما ببینید

این بار نقش بتمن توسط بن افلک ایفا میگردد

پس از حرف و حدیث های فراوان، بالاخره بن افلک دلیل پذیرفتن نقش بتمن را اعلام کرد.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از تسنیم، بن افلک بازیگر و کارگردان مشهور فیلم ضد ایرانی «آرگو» دلیل پذیرفتن نقش بتمن را اعلام کرد. او که پیش از این یک حضور به شدت ناموفق را به عنوان ابرقهرمان کمپانی مارول در «دردویل» داشت پس از گذشت بیش از ۱۰ سال از آن فیلم ضعیف برای نقش بتمن، یکی از محبوب ترین ابرقهرمانان تاریخ انتخاب شد. وی در مصاحبه ای که احیرا با اینترتینمنت ویکلی داشته دلیل پذیرفتن نقش بتمن را این گونه اعلام می کند:« فکر کردم اگر بخواهم فیلمی مثل این بسازم، که دوست هم دارم این کار را در زمان مناسبی انجام دهم، به یک دوره مجدد احتیاج دارم تا ببینم این فیلم ها چگونه ساخته می شوند.

جالب است که پیش از این اطلاع رسانی شده بود که افلک قرار است فیلم بعدی بتمن را بسازد. که این مصاحبه نشان دهنده حضور قطعی افلک پشت دوربین بتمن است.

هفته گذشته لاتینو ریویو در گزارشی ادعا کرده بود که بن افلک، کارگردان فیلم ضد ایرانی «آرگو» قصد دارد برای ساخت جدیدترین فیلم سینمایی بتمن با کمپانی برادران وارنر همکاری کند. این فیلم که پیش بینی شده در نوامبر ۲۰۱۸ اکران می شود فعلا «بتمن» نام دارد و احتمالا (به دلیل تاریخ اکران یکسان) باید خودش را آماده کند تا با فیلم «کاپیتان مارول» کمپانی های دیزنی و مارول رقابت کند.

همین طور گفته می شود کریس تریو که سابقه نوشتن فیلمنامه آرگو را دارد قرار است فیلمنامه بتمن جدید را هم بنویسد. جالب است بدانید که هم بن افلک و هم کریس تریو در فیلم «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» حضور داشته اند. تریو پس از دیوید اس. گویر استخدام شد تا فیلمنامه را آماده کند و بن افلک هم قرار است نقش بتمن را بازی کند.

سقف کاذب - پایان نامه مدیریت - آبپاش مخفی شونده   - ساخت سوله 

فیلم ابرقهرمانی «لیگ عدالت» آماده ساخت است

خبرها حاکی از آن است که فیلمنامه یکی از پر ستاره ترین فیلم های آتی هالیوود کامل شده است.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از تسنیم، اگرچه تا روز ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ خبری از اکران فیلم «لیگ عدالت» (justice league) نخواهد بود اما آخرین خبرها از این پروژه حاکی از آن است که فیلمنامه این اثر تکمیل شده است و فیلمبرداری این عنوان به زودی شروع خواهد شد.

فیلمنامه نویس برنده اسکار فیلم «آرگو»، کریس تریو که پیش از این برای بازنویسی فیلمنامه «بتمن مقابل سوپرمن» هم استخدام شده بود، فیلمنامه «لیگ عدالت» را نوشته است.

از آنجایی که زک اسنایدر کارگردانی هر دو فیلم را بر عهده دارد، به همراه کریس تریو در یک اتاق فکر مشترک همکاری کرده اند تا فیلمنامه تمام شده است. گفته می شود مجموعه کمیک «شوالیه تاریکی باز می گردد» فرانک میلر یکی از اصلی ترین منابع اقتباس سینمایی برای «لیگ عدالت» و «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» بوده است. پیش از این از مجموعه کمیک فرانک میلر دو انیمیشن سینمایی هم ساخته شده بود که با همین نام توزیع و با استقبال خوبی از سوی مخاطبین و منتقدین مواجه شدند.

گفتنی است «بتمن در برابر سوپرمن: سپیده دم عدالت» روز ۲۵ مارچ ۲۰۱۶ اکران خواهد شد.


سقف کاذب کناف -  پایان نامه حسابداری - لوله پلی اتیلن  - اسکلت فلزی - نئوپرن

آخرین اخبار فیلم اکشن «مایل ۲۲»: همکاری مارک والبرگ و پیتر برگ

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از مهر، مارک والبرگ و پیتر برگ در حال مذاکره با کمپانی «اس.تی.ایکس» برای تولید فیلم اکشن «مایل۲۲» هستند.

این فیلم داستان یک مامور سازمان سیا (والبرگ) در اندوزی است که ماموریت دارد یک خبرچین را از مرکز شهر به فرودگاه که ۲۲ مایل با شهر فاصله دارد، منتقل کند و در این راه با پلیس های فاسد و جنایتکاران مسلح مبارزه می‌کند.

در این فیلم «روندا رزی» قهرمان هنرهای رزمی ترکیبی و «ایکو یوا ایس» بازیگر فیلم های رزمی در کنار والبرگ بازی خواهند کرد و پیتر برگ، مارک والبرگ و آدام لوینسون تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود.

مارک والبرگ و پیتر برگ در حال حاضر، در حال فیلمبرداری «افق آب های عمیق» هستند که فیلمنامه آن بر اساس حادثه انفجار دکل نفتی در آوریل ۲۰۱۰ نوشته شده است.


کناف - نئوپرن - اجرا اسکلت فلزی - انجام پایان نامه مدیریت - لوله پلی اتیلن

ساندرا بولاک از رفتار رسانه ها و سینما با زنان انتقاد می کند

ساندرا بولاک با انتقاد از تبعیض جنسیتی و تصویری که از زنان در هالیوود و رسانه های مختلف ایجاد شده، خواستار متوقف شدن این جریان شد.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از مهر، «ساندرابولاک» ستاره هالیوودی و برنده جایزه اسکار، در حاشیه مصاحبه ای که درباره انیمیشن «مینیون ها» داشت، از نحوه به تصویر کشیدن زنان در رسانه ها انتقاد کرد.

در این مصاحبه او خطاب به مجری برنامه گفت: زنان آزادانه و به صورت گوناگون مورد حمله قرار می‌گیرند. من شوکه شدم. شاید ساده لوحانه به نظر برسد، اما این مساله مرا اذیت می‌کند. پسر من می‌خواهد در این جامعه رشد کند و من تلاش می‌کنم مردی را تربیت کنم که به زنان جامعه احترام می گذارد و برای آنها ارزش قائل شود و حالا اینجا با حملات رسانه ها بر زنان مواجه هستیم که فکر نمی‌کنم متوقف شود. دختران کوچک ما با این تحکم رسانه ها و اینترنت در شرایط خیلی دشواری قرار دارند و کسی که توان مقابله با آن را دارد باید این جریان را متوقف کند.

با این انتقاد ها ساندرا بولاک به جمع زنان منتقد تبعیض جنسیتی در هالیوود، از جمله «اما واتسون»، «مریل استریپ»، «پاتریشیا آرکت»، «اشلی جود» پیوست.

او در ادامه گفت: زنان باید در مقابل این حملات از یکدیگر حمایت کنند. ما باید این روند را متوقف کنیم. ما با سرعت زیادی به دختران و زنان جامعه آسیب می‌زنیم که این موضوع مرا به وحشت می اندازد. این مساله واقعاً مرا نگران می‌کند و از مردم می‌خواهم که کمک کنند و جلوی این روند را بگیرند.

در انیمیشن پرطرفدار «مینیون ها» که امسال روانه بازار شد، ساندرا بولاک به جای شخصیت «اسکارلت اورکیل» صحبت می‌کند.

کناف  - پایان نامه مدیریت - پمپ - سوله - نئوپرن

فروش فیلم«نابودگر» کمتر از دایناسورها در چند هفته فروش

فیلم‌های «دنیای ژوراسیک» و «پشت رو» در هفته تعطیلات چهارم ژوئیه رقبای جدید خود در بازار آمریکای شمالی را شکست دادند.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از هنرآنلاین، از چهارشنبه پیش فیلم‌های «مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال» (Magic Mike XXL) از برادران وارنر و «سرآغاز نابودگر» (Terminator Genisys) از پارامونت پیکچرز در سینماهای ایالات متحده و کانادا اکران شدند و در حالی که انتظار می‌رفت سینماروها را به هیجان بیاورند، رقابت را به دو فیلم «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) و «پشت رو» (Inside Out) که از هفته‌های پیش روی پرده بودند واگذار کردند.

“مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال” که دنباله فیلم موفق “مایک جادویی” در ۲۰۱۲ است، از جمعه تا یکشنبه ۱۱٫۶ میلیون دلار فروخت و فیلم چهارم هفته شد. “پیدایش نابودگر” نیز در این سه روز ۲۸٫۷ میلیون دلار به دست آورد و در رده دوم قرار گرفت. انتظار می‌رفت هر دو فیلم در تعطیلات پنج روزه هفته چهارم ژوئیه بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون دلار بفروشند. در عوض، “پیدایش نابودگر” در پنج روز اول اکران ۴۴٫۱ میلیون دلار فروخت و “مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال” ۲۶٫۶ میلیون دلار به دست آورد.

در همین حال، دو فیلم “دنیای ژوراسیک” و “پشت رو” با فاصله بسیار نزدیک از هم در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند. ماجرای دایناسورهای شرکت یونیورسال در چهارمین آخر هفته اکران ۳۰٫۹ میلیون دلار فروخت و ضمن این‌که بار دیگر پرفروش‌ترین فیلم شد، مجموع فروش داخلی خود را به ۵۵۸٫۱ میلیون دلار رساند.

“دنیای ژوراسیک” در ۶۶ بازار بین‌المللی نیز ۴۲ میلیون دلار فروش داشت. مجموع فروش فیلم در این سطح ۸۲۶٫۹ میلیون دلار شده است. به این ترتیب، چهارمین فیلم مجموعه سینمایی “پارک ژوراسیک” با حساب بازار آمریکای شمالی، مجموع فروش جهانی خود را به ۱٫۳۸۵ میلیارد دلار رسانده و بعد از “آواتار”، “تایتانیک”، “انتقامجویان” و “خشمگین ۷″ پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما در بازار جهانی است.

هزینه تولید “دنیای ژوراسیک” رقمی حدود ۱۵۰ میلیون دلار بوده است. این فیلم را کالین تره‌ورو کارگردانی کرده است و کریس پرات و برایس دالاس هوارد نقش‌های اصلی آن را بازی می‌کند.

از سوی دیگر، انیمیشن “پشت رو” تولید دیزنی و پیکسار در سومین هفته اکران ۳۰٫۱ میلیون دلار فروخت و رده دوم جدول را به خود اختصاص داد. مجموع فروش داخلی فیلم ۲۴۶٫۱ میلیون دلار و مجموع فروش بین‌المللی آن ۱۱۷٫۳ میلیون دلار شده است. امی پولر، بیل هدر، فیلیس اسمیت، لوئیس بلک و میندی کالینگ از صداپیشه‌های “پشت رو” هستند که داستانش در ذهن یک دختر ۱۱ ساله به نام رایلی می‌گذرد.

مجموع فروش فیلم‌ها در تعطیلات چهارم ژوئیه کمتر از انتظار بود، هرچند در مقایسه با سال گذشته چنین هفته‌ای چهار درصد افزایش داشت.

فروش فیلم«نابودگر» کمتر از دایناسورها در چند هفته فروش

“پیدایش نابودگر” را آلن تیلور یکی از کارگردان سریال “بازی تاج و تخت” و فیلم “تور: دنیای تاریک” کارگردانی کرده است. “پیدایش نابودگر” پنجمین فیلم مجموعه سینمایی “نابودگر” است که از ۱۹۸۴ با فیلمی به همین نام به کارگردانی جیمز کامرون آغاز شد. این مجموعه فیلم‌ها تاکنون ۱٫۴ میلیارد دلار در دنیا فروخته‌اند.

آرنولد شوارتزنگر بار “پیدایش نابودگر” بار دیگر در نقش نابودگر موجود ماشینی ظاهر شده است. وقتی جان کانر (جیسن کلارک)، رهبر نیروی مقاومت انسان‌ها، گروهبان کایل ریس (جی کورتنی) را به سال ۱۹۸۴ بازمی‌گرداند تا از سارا کانر (امیلیا کلارک) مراقبت و از آینده حفاظت کند، وقوع یک اتفاق غیرمنتظره باعث ایجاد یک خط زمانی به‌هم‌ریخته می‌شود. اکنون گروهبان ریس خود را در یک نسخه جدید و ناآشنا از گذشته می‌یابد، جایی که با متحدانی دور از ذهن، دشمنان خطرناک جدید و یک مأموریت جدید روبرو می‌شود: اینکه آینده را از نو طراحی کند…

جی.کی. سیمونز، دایو اوکنییی، متیو اسمیت، کورتنی بی. ونس و لی بیونگ-هون دیگر بازیگران “پیدایش نابودگر” هستند. با توجه به بودجه ۱۵۵ میلیون دلاری “پیدایش نابودگر”، شرکت‌های پارامونت پیکچرز و اسکای‌دنس پروداکشنز امید زیادی به موفقیت این فیلم در بازار بین‌المللی دارند. “پیدایش نابودگر” در هفته اول اکران در این سطح ۸۵٫۵ میلیون دلار فروخت. مجموع فروش جهانی فیلم ۱۲۹٫۶ میلیون دلار شده است.

تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به فیلم درجه B- داده‌اند، اما در وبسایت راتن تومیتوز تنها ۲۷ درصد آرای منتقدان نسبت به فیلم مثبت بوده است.

“مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال” را گرگوری جیکابس کارگردانی کرده و چانینگ تیتم، جو مانگانیلو و مت بومر نقش‌های خود در فیلم اول را تکرار کرده‌اند. فیلم اول را استیون سودربرگ ساخت و متیو مکاناهی هم در آن بازی می‌کرد.

کمدی فانتری “تد ۲″‌ (Ted 2) به کارگردانی ست مک‌فارلین با بازی مارک والبرگ در هفته دوم اکران با ۱۱ میلیون دلار فروش در رده پنجم جدول قرار گرفت.

جدول فروش فیلم‌ ها در ایالات‌ متحده و کانادا (۳ تا ۵ ژوئیه ۲۰۱۵)

فروش فیلم«نابودگر» کمتر از دایناسورها در چند هفته فروش

سقف کناف - مشاوره پایان نامه - لوله پلی اتیلناسکلت فلزی