جدیدترین اخبار باکس آفیس-اخبار سینما هالیوود

جهت اطلاع از زمان پخش و میزان فروش فیلم های هالیوود و همچنین جدیدترین اخبار باکس آفیس و اخبار سینما هالیوود را با ما ببینید

جدیدترین اخبار باکس آفیس-اخبار سینما هالیوود

جهت اطلاع از زمان پخش و میزان فروش فیلم های هالیوود و همچنین جدیدترین اخبار باکس آفیس و اخبار سینما هالیوود را با ما ببینید

فیلم «مریخی» با بازی مت دیمون صدر نشین جدول باکس آفیس

فیلم «مریخی» به کارگردانی ریدلی اسکات در اولین آخر هفته اکران در آمریکایی شمالی همین‌طور در بازار بین‌ المللی بسیار موفق عمل کرد.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از هنرآنلاین، “مریخی” (The Martian) از شرکت فاکس قرن بیستم در بازار آمریکای شمالی از جمعه تا یکشنبه ۵۵ میلیون دلار فروخت که تقریباً برابر با فروش افتتاحیه رکوردشکن فیلم فضایی “جاذبه” در نوامبر ۲۰۱۳ بود.

“جاذبه” آن سال با ۵۵٫۸ میلیون دلار کار خود را شروع کرد و در نهایت در آمریکای شمالی ۲۷۴٫۱ میلیون دلار و در بازار بین‌المللی ۴۴۹٫۱ میلیون دلار فروخت.

“مریخی” به کارگردانی ریدلی اسکات که با بودجه‌ای حدود ۱۰۸ میلیون دلار ساخته شده است، در شرایطی در ایالات متحده و کانادا روی پرده رفت که با رقبای چندان جدی روبرو نبود، با این حال فروش افتتاحیه آن بیش از انتظار بود.

مت دیمن در فیلم نقش فضانوردی به نام مارک واتنی را بازی می‌کند. واتنی یکی از اولین کسانی است که روی مریخ پا گذاشته‌اند، اما یک توفان شن او را تا مرز مرگ پیش می‌برد و گروهش را با این تصور که او جان خود را از دست داده است، وادار به ترک مریخ می‌کند. واتنی اکنون در مریخ سرگردان و کاملاً تنهاست و هیچ راهی نیست که به زمین علامت بدهد زنده است. حتی اگر هم این کار را بکند، ذخایرش به‌قدری نیست که تا رسیدن گروه نجات ناسا برای زنده ماندن او کافی باشد، اما فضانورد حاضر نیست تسلیم شود و…

جسیکا چاستین، کریستن ویگ، کیت مارا، مایکل پنا، جف دانیلز، چیوتل اجیوفور، مکنزی دیویس، شان بین، دانلد گلاور و نائومی اسکات دیگر بازیگران فیلم “مریخی” هستند. فیلمنامه را درو گدار (“دردویل” و “کلبه در جنگل”) از روی رمان “مریخی” به قلم اندی ویر نوشته است.

“مریخی” دومین فروش افتتاحیه برتر فیلمی به کارگردانی بعد از “هانیبال” در ۲۰۰۱ و دومین فروش افتتاحیه فیلمی با بازی مت دیمن بعد از “اولتیماتوم بورن” در ۲۰۰۷ را رقم زد.

فیلم «مریخی» با بازی مت دیمون صدر نشین جدول باکس آفیس
مت دیمون در صحنه‌ ای از فیلم «مریخی»

تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به فیلم درجه A داده‌اند و در وبسایت راتن تومیتوز ۹۴ درصد آرای منتقدان نسبت به فیلم مثبت بوده است.

“مریخی”‌ در سطح بین‌المللی نیز موفق ظاهر شد و در ۹۶۱۱ سینما در ۴۹ بازار ۴۵٫۲ میلیون دلار فروخت. مجموع فروش جهانی فیلم در سه روز اول اکران ۱۰۰٫۲ میلیون دلار شد.

ریدلی اسکات برای فیلم‌های “تلما و لوئیز”، “گلادیاتور” و “سقوط بلک هاوک” سه بار نامزد اسکار بهترین کارگردان بوده است. او سال گذشته فیلم “اکسدوس: خدایان و شاهان” را روی پرده سینماها داشت.

در همین حال، کمدی انیمیشن “هتل ترانسیلوانیا ۲” (Hotel Transylvania 2) تولید سونی پیکچرز انیمیشن در هفته دوم اکران با ۳۳ میلیون دلار در رده دوم جدول فروش فیلم‌ها در آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم که با بودجه‌ای حدود ۸۰ میلیون دلار ساخته شده، تاکنون در این بازار ۹۰٫۵ میلیون دلار فروخته است.

درام جنایی “قاتل حرفه‌ای” (Sicario) به کارگردانی دنی ویلنو که در دو هفته اخیر به طور محدود روی پرده بود، این هفته در ۲۶۲۰ سینما ۱۲٫۱ میلیون دلار فروخت و در رده سوم قرار گرفت.

کمدی “انترن” (The Intern) از شرکت برادران وارنر با بازی رابرت دنیرو و آن هاتاوی با ۱۱٫۶ میلیون دلار فیلم چهارم شد و تریلر علمی تخیلی “دونده مارپیچ: مصائب سوخته” (Maze Runner: The Scorch Trials) از شرکت فاکس قرن بیستم با ۷٫۷ میلیون دلار رده پنجم جدول را به خود اختصاص داد.

در حوزه نمایش محدود، “راه رفتن” (The Walk) به کارگردانی رابرت زمه‌کیس در ۴۴۸ سینما ۱٫۵ میلیون دلار فروش داشت.

این فیلم روایتی دراماتیک و سه‌بعدی درباره فیلیپ پتی فرانسوی است که سال ۱۹۷۴ با هدایت پاپا رودی، معلم خود در زندگی واقعی (با بازی بن کینگزلی) و با کمک تعدادی از دوستان خود در برنامه‌ای نمایشی حدود یکساعت روی یک سیم بین برج‌های تازه‌احداث‌شده تجارت جهانی در نیویورک راه رفت. نقش پتی را جوزف گوردون-‌لویت بازی می‌کند.

جیمز بج دیل، بن شوارتس، شارلوت لو بون، کلمان سیبونی و سزار دامبوی از دیگر بازیگران “راه رفتن” هستند. فیلمنامه را زمه‌کیس و کریستوفر براون از روی کتاب “رسیدن به ابرها” به قلم پتی نوشته‌اند. شرکت تری‌استار پیکچرز وابسته به سونی این فیلم را روانه سینماها کرده است.

“چه کسی برای راجر رابیت پاپوش دوخت”، “مرگ برازنده اوست”، “فورست گامپ”، “تماس”، “آنچه در زیر نهفته”، “قطار سریع‌السیر قطبی”، “بئوولف”، “سرود کریسمس” و “پرواز” از دیگر ساخته‌های زمه‌کیس هستند.

انجام پروژه های دانشجویی - پروپوزال آماده - درایوال - الکترو موتور

جیمزباند «اسپکتر» با ۷۰ میلیون دلار فروش صدر جدول باکس آفیس است

سازندگان فیلم «اسپکتر» امیدوارند این فیلم بتواند رکورد «اسکای فال» را بشکند و پرفروش‌ترین فیلم مجموعه سینمایی جیمز باند لقب بگیرد.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از هنرآنلاین، بیست و چهارمین فیلم باند که از دوشنبه دو هفته پیش در بریتانیا و تعدادی سینما در سطح بین‌المللی روی پرده رفت، این هفته در ۷۸ بازار ۱۱۷٫۸ میلیون دلار فروخت و پرفروش‌ترین فیلم بازار خارج از آمریکای شمالی شد.

“اسپکتر” (Spectre) در آمریکای شمالی در تعطیلات آخر هفته با ۷۳ میلیون دلار فروش در ۳۹۲۹ سینما کار خود را شروع کرد. این در حالی است که کارشناسان فروش پیش‌بینی کرده بودند فیلم جدید مأمور ۰۰۷ حدود ۸۰ میلیون دلار بفروشد.

“اسکای فال” فیلم قبلی باند سال ۲۰۱۲ در اولین آخر هفته اکران در ایالات متحده و کانادا ۸۸٫۴ میلیون دلار به دست آورد. البته “اسکای فال” نوامبر آن سال در هفته اول نمایش رقیبی جدی پیش رو نداشت، در حالی که “اسپکتر” همزمان با انیمیشن سه‌بعدی “فیلم پیناتس” (The Peanuts Movie) از شرکت فاکس قرن بیستم اکران شد که این مسئله ممکن است کمی روی فروش فیلم باند تأثیر گذاشته باشد.

“اسپکتر” با بودجه سنگین ۲۵۰ میلیون دلار ساخته شده است. دانیل کریگ در این فیلم بار دیگر به نقش باند ظاهر شده و سام مندس نیز برای دومین بار بعد از “اسکای فال” روی صندلی کارگردانی نشسته است.

کریستوف والتس، لیا سدو، بن ویشاو، نائومی هریس، دیوید باتیستا، اندرو اسکات، مونیکا بلوچی و رالف فاینس از دیگر بازیگران “اسپکتر” هستند که تولید شرکت‌های شرکت‌های ایان پروداکشنز، مترو گلدوین مه‌یر و سونی پیکچرز است.

 جیمزباند «اسپکتر» با ۷۰ میلیون دلار فروش صدر جدول باکس آفیس است

دانیل کریگ در صحنه‌ای از فیلم “اسپکتر”

در فیلم جدید یک پیام رمزی مربوط به گذشته جیمز باند، او را وا می‌دارد رد یک سازمان شیطانی را بگیرد. در همان حال که “ام” برای زنده نگه داشتن سرویس مخفی مبارزه می‌کند، باند تمام تلاش خود را می‌کند تا از واقعیت هولناک “اسپکتر” پرده بردارد.
فیلمنامه‌ “اسپکتر” را جان لوگان، نیل پرویس و رابرت وید نوشته‌اند.

“اسکای فال” با ۱٫۱ میلیارد دلار پرفروش‌ترین فیلم مجموعه باند است. “اسکای فال” با حساب بازار آمریکای شمالی و بازار بین‌المللی، فعلاً ۲۹۶٫۱ میلیون دلار در بازار جهانی فروش داشته است و این در حالی است که فیلم هنوز در چند بازار خارجی مهم مانند کره جنوبی، ژاپن، فرانسه، استرالیا و چین اکران نشده است.

در همین حال، “فیلم پیناتس” در اولین آخر هفته اکران ۴۵ میلیون دلار فروخت و در رده دوم جدول فروش فیلم‌ها در آمریکای شمالی قرار گرفت. این فیلم را استیو مارتینو کارگردانی کرده است.

اسنوپی دوست‌داشتنی‌ترین سگ شکاری پاکوتاه دنیا در “فیلم پیناتس” در بزرگ‌ترین مأموریت خود همراه گروهش به آسمان می‌رود تا دشمن خونی خود را پیدا کند، در حالی که بهترین دوستش چارلی براون در خانه مأموریت دیگری را دنبال می‌کند. مجموعه “پیناتس” را محبوب‌ترین و بانفوذترین مجموعه قصه مصور دنیا می‌دانند که هزاران قصه از آن در ۶۴ سال گذشته منتشر شده است. از این مجموعه مجموعه‌های تلویزیونی کارتونی هم ساخته و برنده جایزه امی شده است. تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به فیلم درجه A+ داده‌اند.

موفقیت دو فیلم “اسپکتر” و “فیلم پیناتس” در بازار آمریکای شمالی باعث شد “مریخی” (The Martian) به کارگردانی ریدلی اسکات بعد از چهار بار صدرنشینی در پنج هفته گذشته، به رده سوم برود. این فیلم با بازی مت دیمن در نقش یک فضانورد ۹٫۳ میلیون دلار فروخت و مجموع فروش داخلی خود را به ۱۹۷٫۱ میلیون دلار رساند. “مریخی” اکنون پرفروش‌ترین فیلم کارنامه اسکات در ایالات متحده و کانادا است.

 جیمزباند «اسپکتر» با ۷۰ میلیون دلار فروش صدر جدول باکس آفیس است 2

“فیلم پیناتس” دومین فیلم پرفروش هفته در آمریکای شمالی بود

در حوزه نمایش محدود، فیلم “مرکز توجه” (Spotlight) به کارگردانی تامس مکارتی در پنج سینما ۳۰۲٫۲ هزار دلار فروخت. مایکل کین در “مرکز توجه” که اولین بار در دنیا اوایل این ماه در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم ونیز نمایش داده ‌شد، نقش والتر رابینسن خبرنگار بوستون گلوب را بازی می‌کند که سال ۲۰۰۳ گزارش او درباره رسوایی سوء استفاده جنسی کلیسای کاتولیک برنده جایزه پولیتزر شد. این فیلم سپتامبر پیش انتخاب دوم تماشاگران جشنواره تورنتو بود. از “مرکز توجه” به عنوان یکی از رقبای جدی فصل جوایز سینمایی یاد می‌شود.

فیلم زندگی‌نامه‌ای “ترومبو” (Trumbo) درباره دالتون ترومبو فیلمنامه‌نویس آمریکایی نیز در پنج سینما ۷۷٫۲ هزار دلار فروش داشت. این فیلم مستقل را جی روچ (کارگردان فیلم “ملاقات با والدین”) را از روی فیلمنامه‌ای نوشته جان مکنامارا نویسنده تلویزیونی کارگردانی کرده است.

برایان کرنستن ستاره سریال “بریکینگ بد” در فیلم نقش دالتون ترومبو فیلمنامه‌نویس آمریکایی را بازی می‌کند.

ترومبو یکی از محبوب‌ترین فیلمنامه‌نویسان هالیوود در دهه ۱۹۴۰ و عضو حزب کمونیست آمریکا بود. موقعیت کاری ترومبو در هالیوود زمانی دچار وقفه شد که در اواخر دهه ۱۹۴۰ کمیته بررسی فعالیت‌های ضد آمریکایی مجلس نمایندگان آمریکا (HUAC) به سرکردگی سناتور جوزف مک‌کارتی، شروع به تحقیق درباره نفوذ عوامل چپ‌گرا در صنعت سینما کرد.

این کمیته تعدادی از نویسندگان و کارگردانان هالیوود را احضار کرد تا درمورد فعالیت‌های کمونیستی شهادت بدهند. در این بین ۱۰ نفر که به “۱۰ هالیوود” معروف هستند، حاضر به همکاری با کمیته نشدند که ترومبو یکی از آن‌ها بود. همگی آن‌ها به اتهام اهانت به مجلس نمایندگان آمریکا از استودیوها و اتحادیه‌های صنفی اخراج شدند و نامشان در لیست سیاه قرار گرفت.

ترومبو حتی ۱۱ ماه را در زندان گذراند. او به طور مخفیانه و با نام مستعار با چند فیلم همکاری کرد که “اسپارتاکوس” با بازی و به تهیه‌کنندگی کرک داگلاس یکی از آن‌ها بود، اما با اینکه لیست سیاه در دهه ۱۹۶۰ لغو شد، اما موقعیت کاری ترومبو دیگر خراب شده بود. او در ۱۹۷۶ در ۷۰ سالگی درگذشت.

ترومبو برای نوشتن فیلمنامه فیلم کلاسیک “تعطیلات رمی” با بازی گرگوری پک و آدری هپبرن پس از مرگ یک اسکار گرفت. این جایزه سال ۱۹۵۴ به نام ایان مک‌للان هانتر نویسنده بریتانیایی ثبت شد که حاضر شده بود نامش در فیلمنامه بجای ترومبو ذکر شود، اما آکادمی علوم و هنرهای سینمایی در دسامبر ۱۹۹۲ تصمیم گرفت با تغییر سوابق جوایز اسکار، موفقیت فیلم “تعطیلات رمی” را به نام ترومبو ثبت کند. تندیس اسکار ۱۰ مه همان سال به بیوه ترومبو اعطاء شد. فیلمنامه “شجاع” (۱۹۵۶) نوشته ترومبو نیز سال ۱۹۵۷ برنده اسکار بهترین فیلمنامه شد.

“۳۰ ثانیه بر فراز توکیو”، “اکسدوس”، “آخرین غروب”، “شجاعان تنها هستند”، “دانه‌های شن”، “هاوایی”، “جانی تفنگش را برداشت”، “سوارکاران” و “پاپیون” از دیگر فیلمنامه‌های اوست.

فیلم “ترومبو” جدال ترومبو برای قرار نگرفتن نامش در لیست سیاه، همچنین جدال او با هدی هاپر ستون‌نویس نشریات زرد را به تصویر می‌کشد. نقش هاپر را هلن میرن بازی می‌کند.

دایان لین، آلن تودیک، جان گودمن، لوییس سی. کی، آل فانینگ، مایکل استولبارگ، پیتر مکنزی و راجر بارت از دیگر بازیگران این فیلم هستند که اولین بار در دنیا سپتامبر پیش در جشنواره فیلم تورنتو نمایش داده شد.


 انجام پروژه های دانشجویی - پایان نامه مدیریت - دیزل ژنراتور - مقاله بیس پایان نامه

«عطش مبارزه قسمت 2» پر فروش تر از «اسپکتر» بوده و رتبه اول باکس آفیس می باشد

«عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۲» (The Hunger Games: Mockingjay — Part 2) در اولین آخر هفته اکران در بازار جهانی ۲۴۷ میلیون دلار به دست آورد.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از هنرآنلاین، چهارمین و آخرین فیلم مجموعه سینمایی موفق “عطش مبارزه” (he Hunger Games) به کارگردانی فرانسیس لارنس در اولین آخر هفته نمایش در بازار آمریکای شمالی ۱۰۱ میلیون دلار فروخت که این رقم کمتر از حد انتظار کارشناسان بود.

کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند “عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۲” (The Hunger Games: Mockingjay — Part 2) با بازی جنیفر لارنس از جمعه تا یکشنبه حدود ۱۲۰ میلیون دلار در ایالات متحده و کانادا بفروشد، اما این اتفاق نیفتاد. فروش افتتاحیه “زاغ مقلد – قسمت ۲” در مقایسه با سه فیلم قبلی خیلی کمتر بود.

اولین فیلم مجموعه “عطش مبارزه” که از روی رمان‌های پرفروش سوزان کالینز ساخته شده‌اند، سال ۲۰۱۲ با ۱۵۲٫۵ میلیون دلار کار خود را شروع کرد. “عطش مبارزه: اشتعال” دومین فیلم مجموعه نوامبر ۲۰۱۳ در هفته اول نمایش ۱۵۸٫۱ میلیون دلار به دست آورد. در ادامه شرکت لاینزگیت تصمیم گرفت سومین کتاب سه‌گانه کالینز را در قالب دو فیلم روانه سینماها کند. “عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۱” نوامبر پیش با ۱۲۱٫۹ میلیون دلار کار خود را شروع کرد.

در همین حال، “زاغ مقلد – قسمت ۲” در تعطیلات آخر هفته در ۳۲۵۰۰ سینما در ۸۷ بازار بین‌المللی اکران شد و ۱۴۶ میلیون دلار به دست آورد. به این ترتیب مجموع فروش جهانی این اکشن ماجرایی در سه روز اول اکران ۲۴۷ میلیون دلار شده است.

حدود ۷۰ درصد نظر منتقدان در وبسایت راتن تومیتوز نسبت به “زاغ مقلد – قسمت ۲” مثبت است. تماشاگران نیز در وبسایت سینمااسکور به این پروژه ۱۶۰ میلیون دلاری درجه A- داده‌اند.

با این حال، “عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۲” بعد از “دنیای ژوراسیک” (۲۰۸٫۸ میلیون دلار) از یونیورسال، “انتقامجویان: عصر اول‌تران” (۱۹۱٫۳ میلیون دلار) از دیزنی، “خشمگین ۷” (۱۴۷٫۲ میلیون دلار) از یونیورسال و “مینیون‌ها” (۱۱۵٫۷ میلیون دلار) از یونیورسال، پنجمین فروش افتتاحیه یک فیلم در بازار داخلی از ابتدای سال ۲۰۱۵ تاکنون را به نام خود ثبت کرد.

“عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۲” در ادامه ماجراهای فیلم قبلی روی می‌دهد. در شرایطی که جنگ پانم منجر به گسترش نابودی دیگر مناطق توسط “کنگره” شده است، کاتنیس اوردین (با بازی لارنس) رهبر ناراضی شورش علیه “کنگره” باید ارتشی را علیه رئیس اسنو بسیج کند و…

جاش هاچرسن، لیام همس‌ورث، وودی هارلسن، الیزابت بنکس، جولین مور، فیلیپ سیمور هافمن، جفری رایت، سام کلافلین، جنا مالونه، استنلی توچی و دانلد ساترلند از دیگر بازیگران این فیلم درجه PG-13 هستند.

«عطش مبارزه قسمت 2» پر فروش تر از «اسپکتر» بوده و رتبه اول باکس آفیس می باشد

صحنه‌ای از فیلم «عطش مبارزه: زاغ مقلد – قسمت ۲»

کمدی کریسمسی “شب قبل” (The Night Before) از شرکت سونی دیگر فیلمی است که از جمعه در سینماهای آمریکای شمالی اکران شده است. این فیلم با بازی ست روگن، جوزف گوردون-لویت و آنتونی مکی با ۱۰٫۱ میلیون دلار فیلم چهارم هفته شد. داستان “شب قبل” در شب کریسمس در نیویورک روی می‌دهد و درباره سه دوست قدیمی است که در این شب به دنبال شرکت در مهمانی‌ها هستند.

این فیلم را جاناتان لوین کارگردانی کرده است. تماشاگران در سینمااسکور به فیلم درجه A- داده‌اند و ۶۴ درصد آرای منتقدان در راتن تومیتوز مثبت بوده است.

فیلم جیمز باندی “اسپکتر” (Spectre) با بازی دانیل کریگ با ۱۴٫۶ میلیون دلار و و انیمیشن سه‌بعدی “فیلم پیناتس” (The Peanuts Movie) از شرکت فاکس قرن بیستم با ۱۲٫۸ به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جدول قرار گرفتند.

“راز درون چشمان آن‌ها” (Secret in Their Eyes) از شرکت اس‌تی‌ایکس به عنوان دیگر فیلمی که از این هفته روی پرده سینماهای ایالات متحده و کانادا رفته است، با ۶٫۶ میلیون دلار پنجمین فیلم پرفروش شد.

چوئیتل اجیوفور، نیکول کیدمن و جولیا رابرتز در “راز درون چشمان آن‌ها” بازی می‌کنند که بر مبنای فیلمی آرژانتینی به همین نام تولید ۲۰۰۹ و برنده جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان ساخته شده است.

این تریلر را بیلی ری نویسنده فیلمنامه “کاپیتان فیلیپس” کارگردانی کرده و مارک جانسن (“رین من” و “بریکینگ بد”) تهیه‌کننده برنده اسکار تهیه کرده است.

“راز درون چشمان آن‌ها” درباره گروهی از مأموران تحقیق پلیس فدرال، اف‌بی‌آی – ری (اجیوفور) و جس (رابرتز) به همراه کلر (کیدمن) دادستان – است که وقتی متوجه می‌شوند دختر نوجوان جس بی‌رحمانه و بی‌دلیل به قتل رسیده است، زندگی‌شان ناگهان به هم می‌ریزد. ری پس از ۱۳ سال تحقیق روزانه برای پیدا کردن قاتل فراری، اکنون سرنخی پیدا کرده است که شاید با استناد به آن بتواند این پرونده را برای همیشه حل کند و قاتل شرور را به دام بیندازد، اما هیچ‌کس برای روبرو شدن با رازی تکان‌دهنده و غیرقابل توضیح آماده نیست.

مایکل کلی و دین نوریس دیگر بازیگران “راز درون چشمان آن‌ها” هستند. تماشاگران در سینمااسکور به فیلم درجه B- داده‌اند.

در حوزه نمایش محدود فیلم عاشقانه “کارول” (Carol) با بازی تحسین‌شده کیت بلانشت و رونی مارا در چهار سینما در نیویورک و لس آنجلس ۲۴۸٫۱ هزار دلار فروخت. این فیلم را تاد هینز کارگردانی کرده است.

جدول فروش فیلم‌ ها در ایالات‌ متحده و کانادا (۲۰ تا ۲۲ نوامبر ۲۰۱۵)

«عطش مبارزه قسمت 2» پر فروش تر از «اسپکتر» بوده و رتبه اول باکس آفیس می باشد 2

سقف کاذب - پایان نامه مدیریت - مقاله بیس پایان نامه - اسکلت فلزی - انجام پروژه های دانشجویی