شبکه HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر کرده که نبردی عظیم را نشان میدهد.
پس از انتشار چند تصویر و یک پوستر متحرک از فصل هفتم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، حال شبکه HBO تریلری جدیدی و بسیار هیجانانگیز از این سریال منتشر کرده است. در این تریلر شخصیتهایی چون سرسی لنیستر، جان اسنو و دنریس تارگرین را مشاهده میکنیم که ارتشهای خودشان را محیای نبرد میکنند و در پایان هم شاهد یک نبرد عظیم هستیم. در ادامه شما را به تماشای این تریلر سراسر هیجان دعوت میکنیم:
برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید
در بخشی از این تریلر، دنریس تارگرین اعلام میکند که وی برای فرمانروایی بر سراسر قلمرو زاده شده است. از طرفی دیگر سرسی لنستر هم ارتش خود را محیا کرده و اعلام میکند که هرکاری که لازم باشد برای حفظ قدرت انجام خواهد داد.
پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد.
جدیدترین تصاویر فصل هفتم سریال Game Of Thrones منتشر شد که جمع شدن خانواده استارک کنار یکدیگر را نمایش میدهد.
در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال Game Of Thrones منتشر شد. با وجود اینکه تصاویر جدید اطلاعات تازهای را در مورد فصل هفتم به نمایش نمیگذارند، اما نشاندهنده تجدید دیدار خانواده استارک هستند که سالها در انتظار دیدن آن بودیم. طبیعتا ادامه مطلب و تصاویر، افراد کشته شده خانواده استارک تا فصل ششم را لو میدهد.
اینترتینمنت ویکلی تصاویر جدید سریال Game Of Thrones را امروز منتشر کرده که خانواده استارک را که از کنار هم بودن لذت میبرند، به نمایش گذاشته است. این تصاویر شامل جان اسنو (کیت هرینگتون)، آریا (میسی ویلیامز)، سنسا (سوفی ترنر) و برن (ایزاک رایت) در پوشش کامل سریال است که کنار یکدیگر ایستادهاند و همگی به جز برن، لبخند میزنند. برخی از این تصاویر کاملا عجیب و غریب هستند؛ مخصوصا تصویری که سنسا سرش از پنجره بیرون آورده و لباس سریال را به تن دارد.
جدا از لبخندها، به نظر میرسد این تصاویر به مکانی که سریال به آن خواهد رفت اشاره میکنند. هر چهار شخصیت موجود در تصاویر در یک منطقه هستند و به نظر میرسد از این پس با یکدیگر خواهند بود. در ادامه میتوانید تصاویر منتشر شده را تماشا کنید:
در صورتی که به دنبال تماشای پیشنمایش بیشتری از محتوای فصل هفتم سریال Game Of Thrones هستید، میتوانید تریلر جدید سریال Game Of Thrones را تماشا کنید. همچنین یک سری تصویر جدید دیگر هم به تازگی از سریال منتشر شده است.
فصل هفتم Game Of Thrones در تاریخ ۱۶ جولای (۲۵ تیر) از طریق شبکه HBO پخش خواهد شد.
مهمترین تازهاکران گستردهی این هفته «شاه آرتور: افسانهی شمشیر» (King Arthur: The Legend of the Sword) است که ظاهرا قرار است به یکی از بزرگترین شکستهای باکس آفیس تابستان امسال تبدیل شود. این فیلم که با بودجهی بسیار بالایی ساخته شده و قرار بود به آغازکنندهی مجموعه جدیدی برای کمپانی برادران وارنر تبدیل شود، بعد از تاخیرهای متعددش، تغییر عنوانش و نقدهای نه چندان خوبی که دریافت کرده، اکرانش را با ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار در امریکای شمالی آغاز کرد، که به معنی فروش نهایی حدود ۴۰ میلیون دلاری آن در گیشهی خانگی خواهد بود. تحلیلگران پیشبینی میکردند که فیلم کارش را با چیزی دور و اطرافِ ۲۳ تا ۲۵ میلیون دلار شروع کند و حتی این پیشبینیها هم با توجه به پول هنگفتی که خرج فیلم شده، هشداردهنده بودند. فعلا تمام نظرها به سمت عملکرد بینالمللی فیلم برای بازگرداندنِ سرمایهاش جلب شدهاند، اما با توجه به ۲۹ میلیون دلاری که این فیلم از اکران در ۵۱ بازار کسب کرده است و با توجه به افتتاحیهی جهانی فیلم که به زور از ۴۴ میلیون دلار فراتر میرود، به نظر میرسد انقلاب شاه آرتور هنوز شروع نشده، سرکوب شده است. خلاصه «افسانهی شمشیر» یکی دیگر از فیلمهای فانتزی اخیرِ برادران وارنر است که آنطور که انتظار میرفت مورد استقبال قرار نگرفته است. از «گرین لنترن» (۲۱۶ میلیون از بودجهی ۲۰۰ میلیونی) و «جک غولکش» (۱۹۷ میلیون از بودجهی ۱۹۵ میلیونی) گرفته تا «پن» (۱۲۸ میلیون از بودجهی ۱۵۰ میلیونی) و «افسانهی تارزان» (۳۵۶ میلیون در دنیا از بودجهی ۱۸۰ میلیونی).
در مقایسه باید به «بتمن آغاز میکند» (Batman Begins) اشاره کرد که در خیلی از جهات وضعیتی شبیه به «افسانهی شمشیر» داشت. آن فیلم هم داستان ریشهای کاراکتری بود که مخاطبان قبلا اسمش را شنیده بودند، اما علاقهی زیادی به دیدن او در قالب یک داستان ریشهای دیگر بر پردهی سینما نداشتند. چنین چیزی را میتوان دربارهی سوپرمن هم گفت، اما از آنجایی که «مرد پولادین» (Man of Steel) اکرانش را با ۱۲۸ میلیون دلار آغاز کرد و ۶۶۸ میلیون دلار در دنیا فروخت، پس میتوان گفت مردم واقعا دنبال یک فیلم سوپرمنی بودند. مثال بهتر فیلمهای «شرلوک هولمز» خودِ گای ریچی هستند که هر دو با بودجههایی کمتر از ۱۲۵ میلیون دلار، ۵۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروختند. قابلذکر است که آن فیلمها نه تنها داستان ریشهای شرلوک هولمز نبودند، بلکه از ستارهای مثل رابرت داونی جونیور بهره میبردند. اگر سه هفتهی دیگر «واندر وومن» (Wonder Woman) افتتاحیهی خوبی داشته باشد و احتمالا همینطور هم خواهد بود، فقط به خاطر این است که مردم دوست داشتهاند فیلمی دربارهی واندر وومن ببینند و کاری به ساختار داستانیاش هم نداشتهاند.
روی هم رفته به نظر میرسد یکی از دلایل عدم استقبال از «افسانهی شمشیر» این است که اکثر مردم بارها داستان شاه آرتور را شنیدهاند و با وجود تمام تغییر و تحولهای فرمی که گای ریچی در آن ایجاد کرده، علاقهای به آن نداشتهاند. شاید اگر با فیلمی طرفیم بودیم که به بعد از رسیدن آرتور به پادشاهی و در دورانی که همهی شوالیههای میزگرد تشکیل شده بودند اتفاق میافتاد، ماجرا فرق میکرد. هماکنون معلوم نیست خرج ساخت «شاه آرتور» با تمام فیلمبرداریهای دوبارهی فراوانش چقدر در آمده است، اما میدانیم که در گزارشهای اولیه رقم ۱۷۵ میلیون دلار اعلام شده بود که رقم بسیار زیادی برای آیپی مثل این محسوب میشود که سابقهی درخشانی هم در باکس آفیس نداشته است. «اولین شوالیه» (First Knight) با کسب ۳۷ میلیون دلار در خانه و ۱۲۷ میلیون دلار در دنیا از بودجهی ۷۵ میلیونیاش، به ناامیدی بزرگی در تابستان ۱۹۹۵ تبدیل شد. انیمیشن «جستجو برای کملوت» (Quest For Camelot) با کسب ۲۲ میلیون دلار از بودجهی ۴۰ میلیونیاش شکست سختی خورد. «شاه آرتور» به کارگردانی آنتوان فوکوآ در سال ۲۰۰۴ با کسب ۲۰۳ میلیون دلار در دنیا از بودجهای ۱۲۰ میلیونی موفق ظاهر نشد. تنها فیلم شاه آرتوری موفق به سال ۱۹۸۱ و انیمیشن «اکسکالیبور» (Excalibur) برمیگردد که با بودجهی ۱۱ میلیونیاش، ۳۴ میلیون دلار در خانه فروخت.
از دیگر دلایل شکست «افسانهی شمشیر» میتوان به عدم داشتن قدرت ستارهای (طرفداران چارلی هانوم باید بدانند که او ستارهی سینمایی نیست) و نقدهای قوی اشاره کرد. این در حالی است که این فیلم در دنیایی عرضه شده که اکشنهای قرون وسطایی فانتزی به لطف سریالهای خوشساختی مثل «بازی تاج و تخت» و «وایکینگها» در تلویزیون به وفور یافت میشوند، پس «افسانهی شمشیر» هیچ ویژگی منحصربهفردی نداشت. فقط به خاطر اینکه یک زمانی مردم به سفر آغازینِ بتمن اهمیت دادند، به این معنی نیست که فیلمِ داستان ریشهای هر کاراکتری که کمی معروف است باید ساخته شود. احتمالا «افسانهی شمشیر» قرار نیست با چندین و چند دنبالهی مختلف ادامه پیدا کند. اگر برادران وارنر به جای برنامهریزی دنبالهها، تمرکزش را روی عرضهی یک فیلم خوب میگذاشت و بعد از جلب نظر مردم به دنبالهها فکر میکرد، مطمئنا نتیجه خیلی بهتری میگرفت.
دومین تازهاکران مهم هفته «ربودهشدگان» (Snatched)، کمدی امی شومر و گلدی هان است که در آخرهفتهی روز مادر اکرانش را امیدوارکننده آغاز کرد. این فیلم که با ۴۲ میلیون دلار بودجه تهیه شده و اکثرا نقدهای متوسط و رو به ضعیفی دریافت کرده، کارش را با رقم قابلقبول ۱۷ و نیم میلیون دلار کلید زد. این افتتاحیه تقریبا نصف ۳۰ میلیون دلاری است که «دربوداغان» (Trainwrech)، کمدی قبلی امی شومر در آخرهفتهاش افتتاحیهاش به دست آورده بود. اما از قبل هم انتظار میرفت که «ربودهشدگان» به عنوان یک پروژهی جمعوجورتر توانایی تکرار چنین رقم بزرگی را ندارد. «دربوداغان» فیلمی به کارگردانی جاد آپاتوی مشهور بود که از سروصدایی که امی شومر به عنوان کمدین زن جدید دورانش به راه انداخته بود بهره میبرد و یونیورسال هم با آن فیلم به عنوان یک رویداد سینمایی تمامعیار رفتار کرد. اما «ربودهشدگان» با چنین رفتاری از سوی فاکس روبهرو نشده است. البته منظورم شکایت کردن نیست. بالاخره میتوان درک کرد که در حال حاضر اولویت فاکس Alien: Covenant «بیگانه: کاوننت» است و بس. این در حالی است که اکثر سروصدای رسانهای پیرامون «ربودهشدگان» مربوط به بازگشت گلدی هان به سینما از زمان The Banger Sisters در سال ۲۰۰۲ میچرخید و البته داستان فیلم هم که دربارهی ربوده شدنِ مادر و دختری در آمریکای جنوبی است، چندان جدید هم نیست که به هیجان مردم کمک کند. خبر خوب برای «ربودهشدگان» این است که سابقه نشان میدهد که فیلمهای زنمحور یا فیلمهایی با هدف جذب مخاطبان زن، در هفتهی دوم تابستان معمولا اکرانهای پرباری دارند. بنابراین میتوان براساس افتتاحیهی ۱۷ و نیم میلیونی این فیلم، درآمد خانگی نهایی ۴۸ تا ۶۱ میلیونیاش را پیشبینی کرد.
در زمینهی اکرانهای محدود فیلم Lowriders را داریم که در ۲۹۵ سینما روی پرده رفت. این ملودرام خانوادگی رقم خیلی خوب ۲ میلیون و ۴۱۳ هزار دلار را به عنوان افتتاحیه کسب کرد و به این ترتیب بعد از «تردرستی» (Sleight) که یکی دیگر از اکرانهای استودیوی بلامهواس تیلت (BH Tilt) است، به بُرد دیگری برای این استودیو بدل شد. دومین اکران محدود هفته هم «دیوار» (The Wall)، محصول آمازون است که کارش را در ۵۴۱ سالن سینما آغاز کرد. این فیلم که توسط داگ لایمن ساخته شده، نقدهای نسبتا خوبی دریافت کرده و به دو سرباز آمریکایی (آرون تیلور-جانسون و جان سینا) میپردازد که توسط تکتیراندازی مورد هدف قرار میگیرند. «دیوار» ۸۹۱ هزار و ۵۹۰ دلار فروخت. ناگفته نماند که محصولات سینمایی آمازون معمولا بهطور تشریفاتی در سینماها اکران میشوند. چون سرنوشت اصلی آنها قرار گرفتن روی سرویس آمازون پرایم است. آخرین اکران محدود این آخرهفته هم «پاریس میتونه صبر کنه» (Paris Can Wait) است. این کمدی رومانتیک که داستانش حول و حوش آشپزی و غذاهای رنگارنگ میچرخد توسط سونی پیکچرز کلاسیکس در چهار سینما اکران شد و ۱۰۱ هزار و ۸۲۵ دلار به دست آورد. رقم فوقالعادهای که با توجه به نقدهای نسبتا مثبت فیلم به این معنی است که سالنهای فیلم در هفتههای پیشرو افزایش پیدا خواهند کرد.
King Arthur: The Legend of the Sword
داستان آشنای پسری که حق پادشاهیاش را از او سلب میکنند. آرتور کودکیاش را در تقلا و سگدو زدن برای زنده ماندن در کوچهپسکوچهها سپری میکند و در نهایت وقتی شمشیر را از درون سنگ بیرون میکشد، مجبور است میراث واقعیاش را قبول کرده و برای به دست آوردن آن به جنگ برود و در این میان یک سری نبردهای قرون وسطایی با شمشیرهای جادویی را برای ما فراهم کند. گای ریچی که قبلا چشمانداز تیره و تاریک و خشونتبارش را به آیپی مشهوری مثل «شرلوک هولمز» آورده بود، حالا با این فیلم قصد داشته تا دیوانگی تیره و تاریک و تند و سریعش را با افسانهی «شاه آرتور» ترکیب کند. نتیجه فیلمی است که یک لحظه با تعقیب و گریزها و شمشیربازیهای صدمثانیهای در کوچهپسکوچهها آدم را یاد نسخهی قرون وسطایی سری «بورن» میاندازد و لحظهای بعد با ظاهر شدن چندتا فیل غولپیکر در حد «ارباب حلقهها» فانتزی میشود و لحظهای بعد با دادن قدرتهای فرابشری به شاه آرتور، ناخنکی هم به فیلمهای ابرقهرمانی میزند.
جیمز براردینلی از ریلویوز که سه ستاره به فیلم داده مینویسد: «اینکه آرتور از لحاظ تاریخی واقعیت دارد یا نه، مثل دیگر آثار ادبی، تلویزیونی و سینمایی که به این افسانه پرداختهاند، برای ریچی هم اهمیت ندارد. این فیلمساز با "افسانهی شمشیر" چیزی را اقتباس یا بازسازی نمیکند. بلکه این فیلم داستان ریشهای آرتور از نگاه ریچی است و هرچه نباشد، هیجانانگیز و درگیرکننده است... فرم فیلمسازی ریچی در همهجای فیلم مشهود است. بخشهای توضیحی تا آنجا که امکان داشته برای در حرکت نگه داشتن داستان حذف شدهاند. ضربآهنگ نفسگیر است و حتی وقتی که اتفاق زیادی نمیافتد، ریچی از تمام ترفندهایی که بلد است استفاده میکند تا حس بیقراری تماشاگران را حفظ کند». ریچارد روپر از شیکاگو سانتایمز که فیلم را کم و بیش دوست داشته مینویسد: «"شاه آرتور: افسانهی شمشیر" در بهترین لحظاتش تند و هوشمندانه و هیجانآور است و در ضعیفترین صحنههایش، با هیولاهای مسخره و لحظاتی که بهطرز ناخواستهای خندهدار هستند، همچون یک بیمووی پرهیاهو مینماید». امتیاز متاکریتیک این فیلم ۴۱ است.
Snatched
جاناتان لوین، نویسنده و کارگردانی است که در دههی گذشته شهرت قابلتوجهای به عنوان تهیهکنندهی کمدیهای استودیویی که نظر عموم مردم را جلب میکردند به دست آورد. فیلمهایی نظیر «۵۰/۵۰» (50/50) و کمدی رومانتیک زامبیمحور «بدنهای گرم» (Warm Bodies) به او اجازه دادند تا استعدادهای فیلمسازیاش را در پشت دوربین به نمایش بگذارد. تا اینکه در نهایت با ساخت فیلم کریسمسی «شب قبل» (The Night Before) در سال ۲۰۱۵، بزرگترین فیلم بلندش را ساخت. این در حالی است که اِمی شومر هم خودش را با سریال «درون امی شومر» (Inside Amy Schumer) به عنوان استندآپ کمدین، بازیگر، نویسنده و تهیهکنندهای ثابت کرده است که باید جدی گرفته شود و قبلا با فیلم «دربوداغان» (Trainwreck) هم خوش درخشید. حالا شومر و لوین با هم در «ربودهشدگان» که یک ماجراجویی مادری-دختری هست همکاری کردهاند. داستان دربارهی دختر رویاپردازی به اسم امیلی میدلتون (امی شومر) است که نامزد غیررسمیاش او را در آستانهی تعطیلاتِ مورد انتظارش قال میگذارد و در نتیجه او مادر بسیار بااحتیاطش لیندا (گلدی هان) را متقاعد میکند تا با او در این تعطیلات همراه شود و این آغازی است بر جنگ و جدلهای این مادر و دختر برای کنار گذاشتن تفاوتهایشان و بیرون آمدن از جنگلی که در آن گم شدهاند.
جیمز براردینلی از ریلویوز که سه ستاره به فیلم داده در یادداشتش میآورد: «"ربودهشده" از یک نظر کمی شبیه به روتین استندآپ کمدیهای امی شومر است: بعضیوقتها تند و تیز و قالبا خندهدار که هر از گاهی با شوخیهایی که تخت از آب در میآیند ضربهی منفی میخورند. برخلاف "دربوداغان" که شامل فیلمنامهی قوی و فرصتی برای شومر جهت نمایش قابلیتهای بازیگریاش بود، "ربودهشدگان" بیشتر یک اکشن/کمدی سرراست (با تاکیید روی دومی) است که بیشتر از خلق شخصیتهای قابلباور و پرداختشده، به خنداندن تماشاگران علاقه دارد». منتقد سن فرانسیسکو کرانیکل که فیلم را دوست دارد مینویسد: «نکتهی عالی شومر در اینجا این است که او حاضر است تهوعآور باشد، اما تهوعآوری از نوع انسانیاش. او چیزی خارج از چارچوب زندگی معمول را نشان نمیدهد. فقط بخشهایی از رندگی واقعی را به نمایش میگذارد که انتظار دیدنشان را، مخصوصا از یک زن ندارید. پس حتی وقتی او بامزه و شوکهکننده ظاهر میشود، تجربهای که ارائه میکند مفید یا آموزنده احساس میشود. صداقت و حقیقت چیزی است که دیدنشان حتی به مقدار کم هم همیشه پسندیده است». امتیاز متاکریتیک این فیلم ۴۶ است.
آگهی دیوار - پایان نامه مدیریت - دیزل ژنراتور - کناف کیست
کارگردان سریال The Witcher نت فلیکس از منابع الهام خود برای شخصیت پردازی گرالت در سریال میگوید.
هنگامی که هفته گذشته اعلام شد نت فلیکس قصد دارد یک سریال جدید براساس سری The Witcher بسازد، موجب غافلگیری مردم و به خصوص طرفداران این سری شد.
در صورتی که اخبار بازی The Witcher را دنبال کرده باشید، میدانید که این سری بازی استودیو CD Projekt Red براساس مجموعه رمان آندری ساپکوسکی ساخته شده است. اما نکته غافلگیرکننده دیگر در مورد سریال این است که قرار است داستان آن بیشتر بر مبنای رمانها باشد تا بازیهای سری که از محبوبیت جهانی بیشتری برخوردار هستند. البته این خبر به معنای عدم حضور گرالتِ سیدی پراجکت رد در سریال نیست.
در مصاحبه اخیر توماس باگینسکی، کارگردان سریال The Witcher، با وبسایت Inn Poland، وی از علاقه خود به نسخه CD Projekt Red گرالت سخن گفت. این کارگردان اظهار داشت در حالی که ممکن است بسیاری فقط با نسخه بازی گرالت آشنایی داشته باشند، رمانها شرح متفاوتی از این شخصیت دارند. در نتیجه، شباهتهای آشکاری میان نسخه CD Projekt Red و رمان گرالت در سریال وجود خواهد داشت؛ اما باگینسکی قصد دارد مسیر خود را برای این سریال دنبال کند. با توجه به اینکه آزادی فراوانی برای دنبال کردن ایدههای خلاقانه پیرامون این مجموعه وجود دارد، مسلما رویکرد باگینسکی نسبت به سری ویچر جالب توجه خواهد بود.
نتفلیکس در حال همکاری با توماس باگینسکی به عنوان کارگردان و شان دنیل به عنوان مدیر اجرایی است و این سریال توسط کمپانی لهستانی Platige Image تولید خواهد شد. هنوز تاریخ پخش سریال و فهرست بازیگران مشخص نشده؛ اما به نظر میرسد که روند توسعه آن با سرعت در حال انجام است.