جدیدترین اخبار باکس آفیس-اخبار سینما هالیوود

جهت اطلاع از زمان پخش و میزان فروش فیلم های هالیوود و همچنین جدیدترین اخبار باکس آفیس و اخبار سینما هالیوود را با ما ببینید

جدیدترین اخبار باکس آفیس-اخبار سینما هالیوود

جهت اطلاع از زمان پخش و میزان فروش فیلم های هالیوود و همچنین جدیدترین اخبار باکس آفیس و اخبار سینما هالیوود را با ما ببینید

فیلم برداری فیلم Assassin’s Creed شرکت یوبی سافت به پایان رسید

عزیزیا ایمار رئیس بخش محتویات Assassin’s Creed در شرکت یوبی سافت شناخته می شوند، ایشان در سایت توئیتر خود اعلام کرده اند که ضبط فیلم سینمایی Assassin’s Creed به پایان رسیده است.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از گیمفا، از کارهای پس از فیلم برداری می توان به ویرایش، افزودن جلوه های ویژه، ضبط مجدد صدا در صورتی که دوباره لازم شود و حتی در صورت بروز مشکل، برخی صحنه های باید مجددا فیلم برداری شوند. اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم، این روزها فیلم برداری سر صحنه شاید کوچکترین بخش از ساخت یک فیلم سینمایی باشد زیرا بخش عظیمی از پروژه های جدید را جلوه های ویژه و CGI تشکیل می دهند.

بازیگر نقش اول فیلم سینمایی Assassin’s Creed آقای مایکل فسبندر هستند که در نقش یک آدم کش (Assassin) به نام آگیلار حضور دارد و جد حاضر او در زمان حال نیز کالوم لینچ است. وقایع داستانی فیلم نامبرده در قرن پانزدهم و کشور اسپانیا جریان دارد. کالوم لینچ با استفاده از دستگاه انیموس (Animus) سعی دارد که مهارت های آگیلار را فرا گیرد تا بر علیه سازمان تمپلارها مبارزه کند.

این فیلم در ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ (مصادف با ۱ دی) اکران خواهد شد پس با این حساب تهیه کنندگان وقت بسیار زیادی تا انجام کارهای بعد از ضبط دارند.

http://weidemann.in

تام هاردی در دو فیلم “بازگشته” و “مکس دیوانه: جاده خشم” نامزد ۲۲ جایزه اسکار شد

فهرست نامزدهای هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار شامل چند رکوردشکنی، کلی اتفاق عجیب و غریب و شگفتی‌های فراوان است.

بنابر گزارش سینما باکس به نقل از هنرآنلاین، اسامی نامزدهای این دوره جوایز اسکار پنجشنبه اعلام شد نامزدهای ۲۴ بخش مشخص شدند. در ادامه به چند رکوردشکنی و اتفاقات عجیب و غریب در فهرست نامزدها اشاره می‌کنیم.

۱- امسال در جوایز اسکار دو فیلم بیشترین نامزدی را کسب کرده‌اند: “بازگشته” (با ۱۲ نامزدی) و “مکس دیوانه: جاده خشم” (با ۱۰ نامزدی). به گزارش ورایتی، تام هاردی در هر دو فیلم بازی می‌کنند و برای فیلم اول برای اولین بار نامزد اسکار شده است.

۲- جنیفر لارنس ۲۵ ساله با فیلم “جوی” برای چهارمین بار نامزد اسکار شد. او اکنون جوان‌ترین بازیگری است – مرد یا زن – که چهار بار نامزد اسکار شده است.

۳- “مکس دیوانه: جاده خشم” ماه مه پیش اکران شد و تنها فیلم بخش اسکار بهترین فیلم امسال است که در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۵ اکران نشد. سه فیلم در ماه اکتبر اکران شدند (“مریخی”، “پل جاسوس‌ها” و “اتاق”)، دو فیلم در ماه نوامبر (“بروکلین” و “مرکز توجه”) و دو فیلم دیگر در ماه دسامبر (“The Big Short” و “بازگشته”). از هشت فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم، “بازگشته” آلخاندرو گونزالس ایناریتو تنها فیلمی است که در اولین نمایش آن در یک جشنواره سینمایی نبوده است.

۴- “جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود” با پنج نامزدی اسکار تعداد نامزدی اسکار مجموعه سینمایی “جنگ‌های ستاره‌ای” را به ۳۰ رساند که از این جهت با مجموعه سینمایی “ارباب حلقه‌ها” برابر است.

۵- برای اولین در بخش بهترین ترانه دو فیلم مستند نامزد اسکار شده‌اند: “Manta Ray” از فیلم “انقضای نسل” (موسیقی از جی. رالف و شعر از آنتونی هگارتی) و “تا برایت اتفاق بیفتد” از فیلم “شکارگاه” (The Hunting Ground) (موسیقی و شعر از دایان وارن و لیدی گاگا). دایان وارن برای هشتمین بار نامزد اسکار شده است. پیش از این، چهار فیلم مستند در بخش ترانه نامزد شده‌اند. تنها برنده ترانه “باید از خواب بیدار شوم” از ملیسا اثریج از فیلم “یک حقیقت ناخوشایند”.

 تام هاردی در دو فیلم “بازگشته” و “مکس دیوانه: جاده خشم” نامزد ۲۲ جایزه اسکار شد

جرج میلر در پشت صحنه “مکس دیوانه: جاده خشم”

۶- جرج میلر در چهارمین بخش خود نامزد اسکار شده است. او امسال در مقام تهیه‌کننده و کارگردان “مکس دیوانه: جاده خشم” نامزد شده است. میلر پیش از این برای “پایکوبی” (Happy Feet) در بخش‌های بهترین فیلمنامه و بهترین فیلم بلند انیمیشن نامزد اسکار بوده و برنده شده است.

۷- به‌جز جرج میلر، دیگر کسانی که امسال دو نامزدی اسکار کسب کرده‌اند عبارت‌اند از استیو گولین برای دو فیلم “مرکز توجه” و “بازگشته”، سندی پوئل برای طراحی لباس دو فیلم “سیندرلا” و “کارول”. تعدادی نیز دو نامزدی کسب کرده‌اند، اما برای یک فیلم: آلخاندرو گونزالس ایناریتو (“بازگشته”)، پیت داکتر (“پشت رو”)، آدام مکی (“The Big Short”) و تام مکارتی (“مرکز توجه”). آرنون میلکان به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان “بازگشته” رسماً نامزد اسکار شده است. او یکی از چهار تهیه‌کننده “The Big Short” هم هست، اما اسمش در فهرست آکادمی نبود.

۸- سیلوستر استالونه برای بازی در نقش راکی بالبوا در فیلم “کرید” نامزد اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد. او دومین بار است برای بازی در نقش راکی نامزد می‌شود. پیش از این، پنج بازیگر دیگر برای بازی در یک نقش دو بار نامزد اسکار شده‌اند: بینگ کرازبی (پدر اومالی در “راه خودم را می‌روم” و “زنگ‌های سینت مری”)، پل نیومن (ادی فلسن در “بیلیاردباز” و “رنگ پول”)، پیتر اوتول (هنری دوم در “بکت” و “شیر در زمستان”)، آل پاچینو (مایکل کورلیونه در دو فیلم “پدرخوانده”) و کیت بلانشت (برای دو فیلم “الیزابت”). کرازبی و نیومن برنده اسکار شدند.

Creed-Movie

سیلوستر استالونه در فیلم “کرید”

۹- جان ویلیامز اکنون ۵۰ نامزدی اسکار در کارنامه دارد و همچنین رکورد بیشترین نامزدی اسکار یک فرد در قید حیات را در اختیار دارد. او ۴۵ بار در بخش بهترین موسیقی (از جمله امسال برای “جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود”) و پنج بار در بخش ترانه نامزد اسکار شده است. والت دیزنی کاریکاتوریست و انیماتور و خالق شخصیت‌های کارتونی ماندگار مانند میکی ماوس، در دوران کاری خود که حدود نیم قرن ادامه داشت، درمجموع ۵۹ بار نامزد جایزه اسکار شد و ۲۲ بار این جایزه را به خانه برد که از این جهت رکورددار است. او در ۱۹۵۴ چهار جایزه اسکار گرفت که از این لحاظ هم رکورددار است.

۱۰- ۹ نفر از ۲۰ نامزد بخش بازیگری آمریکایی هستند. دیگر نامزدها استرالیایی، کانادایی، ایرلندی، سوئدی و بریتانیایی هستند و میشائل (مایکل) فاسبندر هم آلمانی است و هم ایرلندی.

۱۱- اندی نلسن برای “پل جاسوس‌ها” و “جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود” در بخش بهترین صداگذاری دو نامزدی اسکار کرده است. او اکنون با ۲۰ نامزدی در این بخش به طور مشترک با کوین اوکانل رکورددار است.

۱۲- راجر دیکنز در بخش فیلمبرداری برای سیزدهمین بار نامزد شده است که بیشترین تعداد نامزدی یک فرد در قید حیات در این بخش است. چارلز بی. لانگ و لئون شامروی، هر یک با ۱۸ نامزدی رکورددار هستند. سندی پوئل با ۱۲ نامزدی رکورددار بیشترین تعداد نامزدی یک فرد در قید حیات در بخش بهترین طراحی لباس است. ادیت هد با ۳۵ نامزدی در این بخش رکورددار است.

۱۳- سه فیلم بخش بهترین فیلم خارجی‌زبان از اروپا هستند (“یک جنگ” / دانمارک، “موستانگ” / فرانسه و “پسر شائول” / مجارستان)، یک فیلم از آمریکای جنوبی (کلمبیا / “آغوش مار”) و یک فیلم از خاورمیانه (اردن / “ذیب”) نامزد شده‌اند. کلمبیا و اردن به ترتیب در بخش فیلم خارجی‌زبان نامزد شده‌اند.

هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار ۲۸ فوریه (بامداد دوشنبه ۱۰ اسفند به ‌وقت ایران) در دالبی تیه‌تر در هالیوود اند هایل‌اند سنتر در هالیوود برگزار می‌شود. این مراسم از شبکه ای‌بی‌سی به طور زنده از بیش از ۲۲۵ کشور/منطقه در سراسر جهان پخش می‌شود.


ساخت و ساز خشک - انجام پروژه های دانشجویی - پایان نامه مدیریت - پمپ صنعتی - تست جوش

انتشار اولین تریلر فیلم (Jane Got a Gun (2016 -دی 94

اولین تریلر فیلم وسترن «جین تفنگ به دست می گیرد» (Jane Got a Gun) به کارگردانی گاوین اوکانر منتشر شد. ناتالی پورتمن، ایوان مک گرگور و رودریگو سانتورو از بازیگران این عنوان هستند که در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ (۹ بهمن ۱۳۹۴) در آمریکای شمالی به اکران عمومی در می آید. شما عزیزان می توانید تریلرهای این عنوان را در این پست با کیفیت ۴۸۰ و ۷۲۰ بدون واترمارک دانلود کنید.

اطلاعات فیلم «جین تفنگ به دست می گیرد»

انتشار اولین تریلر فیلم (Jane Got a Gun (2016 -دی 94ژانر : اکشن ، درام ، وسترن | R

کارگردان : گاوین اوکانر

نویسنده : برایان دافیلد‌ ، آنتونی دامباکیس

بازیگران :

ناتالی پورتمن، ایوان مک گرگور، رودریگو سانتورو

تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۴ (January 29, 2016)

کشور : آمریکا | زبان : انگلیسی

بودجه : ۲۵ میلیون دلار | زمان : ۹۸ دقیقه

imdb

خلاصه داستان : بزودی …

جدیدترین اخبار سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی



نقد و بررسی و امتیازات فیلم (The Hateful Eight (2015 -دی94

امتیاز کلی

میانگین امتیاز منتقدان بر اساس گزارش متاکریتیک - ۶۹

۶۹

امتیاز از ۱۰۰

فیلم The Hateful Eight به کارگردانی کوئنتین تارانتینو توانست از میان ۴۶ نقدی که توسط معتبرترین منابع نقد دنیا برای آن منتشر شده است، ۳۲ بازخورد مثبت، ۹ بازخورد متعادل و ۵ بازخورد منفی را تجربه کند و در نهایت میانگین امتیاز ۶۹ از ۱۰۰ را بدست آورد. (در ادامه می توانید یکی از نقدهای منتشر شده برای این فیلم به قلم جیمز برادینلی را مشاهده کنید)

امتیاز کاربران: ۴٫۹۳ ( ۴ رای)

نقد و بررسی و امتیازات فیلم (The Hateful Eight (2015 -دی94 2

منتقد: جیمز براردینلی - امتیاز: ۱۰۰ از ۱۰۰

TheHatefulEight2تقدیر و تحسین‌ها از فیلم «هشت نفرت انگیز»(The Hateful Eight) با افتخار این فیلم را به عنوان «هشتمین فیلم» کوئنتین تارانتینوی نویسنده و کارگردان معرفی می‌کنند. از زمان غافلگیر کردن دنیا با نخستین فیلم قدرتمند خود، «سگ‌های انباری»(Reservoir Dogs) ، حدود ۲۳ سال قبل، تاکنون تارانتینو بر اساس برنامه ریزی‌ها خود فعالیت کرده است و هرگز سعی نکرده با تولید سریع فیلم‌های پشت سرهم نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. در نتیجه تا به الآن یک فیلم الکی و بی مصرف نساخته است. حتی کم فروغ ترین کارهایش (مانند بیل را بکش ۱ و ۲) حداقل جالب بوده‌اند. از میان کارگردان‌هایی که امروز فعال هستند، شاید فقط اسکورسیزی و نولان را بتوان به ثبات رویه‌ی او دانست.

The-Hateful-Eight-12البته، تارانتینو برای همه افراد جذاب نیست و وقتی که کارهایش را در نظر می‌گیریم، این امر به خوبی مشخص می‌شود. فیلم‌های تارانتینو دارای درجه hard-R هستند: و کلمات رکیک و خشونت گرافیکی در آن‌ها موج می‌زنند. افرادی که نمی‌توانند چنین چیزهایی را تحمل کنند قطعاً همچون هفت فیلم سینمایی قبلی او قادر به تماشای «هشت نفرت انگیز» نیز نخواهند بود. با این حال، برای هر فرد دیگری این یک فیلم هیجانی پر جنب و جوش، پر از پیچش‌های استادانه، دیالوگ‌های درگیر کننده و یک داستان به شدت سرگرم کننده هستند که باعث می‌شوند سه ساعت فیلم در لحظه ای برایشان به پایان برسد. بهترین فیلم سال؟ بله.

TheHatefulEight4«هشت نفرت انگیز» ادای دینی است به وسترن‌های دهه ۱۹۶۰ میلادی. این فیلم که با دوربین ۷۰ میلی‌متری به‌همراه یک موسیقی ارکسترایی از انیو موریکونه، یک پیش درآمد کامل و یک تنفس ساخته شده است، ساختاری شبیه به برخی از بزرگ‌ترین فیلم‌های استودیویی اواسط قرن بیستم دارد. با این حال شباهت‌ها به همین جا ختم می‌شوند، چون محتوای «هشت نفرت انگیز» برای فیلم‌هایی که در طول این دوره ساخته شده‌اند بیش از حد سنگین است؛ حتی در مقایسه با زمانی که کدهای سانسوری[۱] در آن دوره کنار گذاشته شده بود. به رسم تارانتینو فیلم در خون، کثافت، خشونت و بی حرمتی غوطه ور است. این فیلم قشنگی نیست اما به طرز وحشتناکی سرگرم کننده است. شوخی‌های رکیک در فیلم الا ماشاالله زیاد است- به قدری زیاد که برخی منتقدان که در مراسم مختلف جایزه می‌دهند این را یک کمدی تصور می‌کنند. من نمی‌خواهم تا بدانجا پیش بروم اما در فیلم صحنه‌هایی وجود دارند که علیرغم جدی بودن تارانتینو دارد شوخی می‌کند.

TheHatefulEight5«هشت نفرت انگیز» به شش فصل تقسیم می‌شود. فیلم با دیدار دو جایزه بگیر معروف اواخر قرن نوزدهم در جاده ای در ویومینگ شروع می‌شود. سرگرد مارکیز وارن (ساموئل ال جکسون)، که از میان دو گزینه «زنده یا مرده» اعلامیه ها گزینه دوم را ترجیح می‌دهد، به دنبال سرپناهی است تا از کولاکی که هر آن ممکن است رخ دهد فرار کند. او جلوی کالسکه ای که توسط جان هنگمن روث (کرت راسل) کرایه شده است را می‌گیرد و درباره اجازه عبور با او مذاکره می‌کند. روث تنها نیست. او با خود یک زندانی دارد: دیزی دامرگ (جنیفر جیسون لی) که برای سرش ۱۰ هزار دلار جایزه تعیین شده است. بر خلاف وارن، روث ترجیح می‌دهد که زندانی‌هایش را زنده تحویل دهد. دلیلش هم این است که می‌خواهد خودش آن‌ها را دار بزند. قبل از رسیدن به ایستگاه بعدی در مینی هابرداشری، چهارمین مسافر سوار کالسکه می‌شود: سرباز یاغی و نماینده جدید کلانتر کریس مانیکس (والتر گاگینز) که چندان تمایل چندانی به نشستن کنار یک سیاهپوست در کالسکه ندارد.

The-Hateful-Eight-10در مینی، تازه واردها با چهار عضو دیگر هشت نفرت انگیز: باب مکزیکی (دمین بیچیر)، که موقتاً آنجا را می گرداند؛ جلاد اسووالدو موبری (تیم راث)؛ جو گاج (مایکل مدسن)، مردی کم حرف؛ و قهرمان جنگ ائتلاف ژنرال سندی اسمیترز (بروس درن) آشنا می‌شوند. این‌ها که برای فرار از طبیعت خشمگین به این مکان بسته روی آورده‌اند هر آن ممکن است با هم درگیر شوند. بخش عمده ای از «هشت نفرت انگیز» به بیان داستان تعامل بین این هشت تن، که همه آن‌ها خود واقعی خود را نشان نمی‌دهند، می‌پردازد.

TheHatefulEight6اگر در فیلم‌های تارانتینو یک چیز وجود داشته باشد که بیننده انتظارش را دارد این است که در فیلم هیچ چیز قابل پیش بینی رخ نخواهد داد. غیرقابل پیش بینی بودن مهم‌ترین داشته مشهود در این شاهکار این کارگردان است. مهم نیست که قبلاً چقدر فیلم دیده‌اید یا چقدر با دیالوگ‌های این ژانر آشنا باشید، تارانتینو همیشه چیزی برای غافلگیر ساختن شما دارد و این بیش از یک بار در «هشت نفرت انگیز» رخ می‌دهد. این فیلم ظاهری وسترن گونه دارد، المان‌های نژاد پرستی دوران بعد از جنگ داخلی و عواقب آن را با هم ترکیب می‌کند، صحنه های خشن توام با شوخی سیاه مختص تارانتینو را ارائه می‌دهد و از دیالوگ‌های عجیب و غریب و گاهاً ناغافل هوشمندانه ای برای گره زدن همه چیز به هم استفاده می‌کند. در فیلم یک خیانت، یک معمای پلیسی، و یک تعلیق بسیار غلیظ وجود دارد.

TheHatefulEight7مانند تمام کارهای تارانتینو، اینجا نیز بازیگران انرژی زیادی صرف می‌کنند. بازیگران عالی هستند- ترکیبی از تازه واردها و بازیگرانی که قبلاً با این کارگردان همکاری کرده‌اند. ساموئل ال جکسون در صدر گروه قرار دارد، این ششمین باری است که او با تارانتینو همکاری می‌کند [او تنها در «سگ‌های انباری» و «بیل را بکش ۱»(Kill Bill Volume 1) غایب بوده است]. بازی‌اش در این فیلم عمیق و همراه با بی حرمتی است، البته به حلاوت بازی اش در «پالپ فیکشن»( Pulp Fiction) نمی‌رسد. کرت راسل در بهترین نقش خود در کفش‌های جان وین ظاهر شده است و این دومین همکاری او بعد از بازی در قسمت «ضد مرگ» Grindhouse با تارانتینو است. بروس درن کهنه کار برای فیلم بین‌های قدیمی جذاب است. جنیفر جیسون لی تنها زن فیلم است، البته هیچ کس این اشتباه را نمی‌کند که دیزی را «ضعیفه» خطاب کند. چانینگ تاتوم نقشی کوچک اما به یاد ماندنی فردی که گرچه یکی از هشت نفر نیست را بازی می‌کند اما نباید نادیده گرفته شود.

THE HATEFUL EIGHTتارانتینو «هشت نفرت انگیز» را با وسترن‌های وایداسکرین یک دوران قدیمی در ذهن ساخته است. نسخه «رودشو»، که تنها به صورت ۷۰ میلی متری در طول دو هفته اول نمایش فیلم موجود است، نشان دهنده عشق کارگردان به گرفتن نماهای لنداسکیپ و بهترین استفاده از موسیقی دلنشین موریکونه است [که ما را به یاد موسیقی او برای سرجیو لئونه و موسیقی المر برنشتاین برای «هفت دلاور»( The Magnificent Seven) می‌اندازد]. ادیت اکران عمومی «هشت نفرت انگیز» آهنگ سریعتر تنگاترسی دارد و برخی از نماهای گرند ویستا را محدود می‌کند و تنفس را حذف کرده است.

نقد و بررسی و امتیازات فیلم (The Hateful Eight (2015 -دی94از نظر لحن و رویکرد کلی، «هشت نفرت انگیز» بیشتر به «جانگوی رها شده»( Django Unchained) شبیه است تا به هر یک از فیلم‌های دیگری که تارانتینو ساخته است. با این حال، سطح خشونت و شوخی سیاه فیلم به «پالپ فیکشن» نزدیک‌تر است. و در حالی که هیچ‌یک از فیلم‌های تارانتینو از نظر بی باکی بالاتر از «پست فطرت های لعنتی»( Inglourious Basterds) قرار نمی‌گیرند، اما «هشت نفرت انگیز» به آن نزدیک می‌شود. درست وقتی که فکر می‌کنید می‌دانید که دارید به کجا می‌روید….. احتمالاً دارید اشتباه می‌کنید. هیچ فیلمی در سال ۲۰۱۵ به اندازه این فیلم به من انرژی نداد و گرچه اعتراف می‌کنم که برخی تابوشکنی های فیلم ممکن است برای برخی بیننده ها مناسب نباشد، اما آن‌هایی که از فیلم‌های قبلی تارانتینو لذت برده‌اند امسال را با یک سور به پایان می‌برند.


کنافانجام پروژه های مهندسی عمران - پروپوزال آماده - لوله پلی اتیلن - اسکلت فلزی

انتشار اولین پوستر فیلم (The Boss (2016-دی 94

اولین پوستر فیلم کمدی «رئیس» (The Boss) به کارگردانی بن فالکون منتشر شد. ملیسا مک کارتی ، پیتر دینکلیج و کریستن بل از بازیگران این عنوان هستند که قرار است در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۶ (۲۰ فروردین ۱۳۹۵) در آمریکای شمالی به اکران عمومی درمی آید.

برای مشاهده پوسترها در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید